Behoud van gezellige familiecamping de Put zonder arbeidsmigranten

Behoud van gezellige familiecamping de Put zonder arbeidsmigranten / Mededelingen / Uitnodiging gesprekstafel 15 januari in Giessenburg / Opmerkingen


Gast

#1

2019-01-08 15:36

Zet hem op zus hoop dat jullie je plekje gewoon kunnen houden zonder al die goudzoekers het is een camping voor ontspanning werkers doen ze maar lekker ergens anders vestigen

Gast

#2 Camping.

2019-01-11 14:15

Ik heb getekend en gedeeld op FB, misschien helpt dat ook nog,ook wij willen graag ons stekkie gezellig houden.

misschien komen we dinsdag ook.

gretjes André en Nesia Kros.

 


Gast

#3

2019-01-25 08:55

Vanmorgen gelezen dat meneer kramer met de camping gasten gaat praten maar hoe ga ik mijn ouders bijstaan die dit op hun leeftijd niet allemaal kunnen bevaten als ik het zelf niet meer weet wat ze wel en niet moeten tekenen zonder hun plekje kwijt te raken waar ze nu nog maar net 3 jaar staan met onze hulp en zo genieten ik probeer ze overal buiten te houden maar er gaan nu ook mensen mijn ouders bellen die bij hun uit het laantje mischien een kunnen jullie er een brief uit laten gaan wat ze wel en niet kunnen doen zonder in de problemen te komen en ik en mijn broer ook wat hand grepen hebben en lang bericht sorry hiervoor groetjes Jolanda Goethart- Heskes