Rust, natuur en veiligheid wordt bedreigd door grootschalige horeca en parkeerplaats in het prachtige park 16hoven.

Rust, natuur en veiligheid wordt bedreigd door grootschalige horeca en parkeerplaats in het prachtige park 16hoven. / Mededelingen / Hoorzitting dinsdag 28 mei a.s. / Opmerkingen


Gast

#1

2019-05-26 19:26

Ik zou graag van de partij willen zijn, maar ik kan dinsdag op dat tijdstip helaas niet. Dan weten jullie dat in ieder geval.

Gast

#2

2019-05-26 19:50

Ik kan jammer genoeg niet komen, maar hopelijk komen er veel tegenstaanders van dit absurde idee.

Gast

#3

2019-05-27 06:36

Waarom WORDT in de aanhef? Het zijn toch 3 zaken...dus WORDEN? Heel veel succes!!!!

Gast

#4

2019-05-27 09:02

Misschien morgen ook maar duidelijk maken dat als de horeca exploitant nu al meer dan 900 boze omwonenden tegenover zich vind dit geen goed uitgangspunt is voor een succesvolle exploitatie. Ik zou mezelf als ondernemer in ieder geval achter de oren krabben... Ik ben erbij morgenavond.


Gast

#5

2019-05-30 11:14

ik kon er niet bij zijn, wel benieuwd naar hoe het is gegaan!


Gast

#6

2019-07-21 09:41

Lid worden van de facebookgroep: https://www.facebook.com/groups/groenrotterdam/ en geinformeerd blijven over bijvoorbeeld het bezwaar maken tegen het horecagebiedsplan (en tegen horeca categorie 3 met openingstijden tot 2:00 uur s'nachts) doe je op die manier: Dit bezwaarschrift moet ondertekend zijn en ten minste bevatten: - naam en adres van de indiener - telefoonnummer van de indiener, zodat contact opgenomen kan worden om samen te bespreken wat de beste aanpak van het bezwaarschrift is - datum bezwaarschrift - de gronden van het bezwaar - een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar zich richt. U wordt verzocht tevens een kopie van dit besluit mee te zenden. Het bezwaarschrift moet worden gezonden naar: De burgemeester, t.a.v. de Algemene Bezwaarschriftencommissie, postbus 1011, 3000 BA te Rotterdam. Faxnummer Algemene Bezwaarschriftencommissie: (010) 2676300. U kunt uw bezwaarschrift ook via internet indienen via het webformulier. Dit is te vinden onder het kopje ‘Formulier’ op de website www.rotterdam.nl/pdc:bezwaar_indienen. U heeft daarvoor wel een DigiD-code, of als bedrijf E-herkenning, nodig. Deze kunt u aanvragen via www.digid.nl, respectievelijk www.eherkenning.nl. U kunt, indien u een bezwaarschrift bij de burgemeester heeft ingediend, een verzoek om voorlopige voorziening (o.a. schorsing) indienen bij: Rechtbank Rotterdam, sector Bestuursrecht, Postbus 50591, 3007 BM te Rotterdam. Voor een dergelijk verzoek is griffierecht verschuldigd. Het bezwaarschrift moet worden gezonden naar: De burgemeester, t.a.v. de Algemene Bezwaarschriftencommissie, postbus 1011, 3000 BA te Rotterdam.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...