Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / AD / Opmerkingen


Gast

#1

2019-07-05 17:30

Mooi artikel, goed gedaan topper!

Gast

#2

2019-07-05 17:31

Mooi dat er nog aandacht voor is in de media. Hopelijk helpt het om meer mensen te kunnen bereiken en echt verandering terug te zien in dit soort zaken.

Gast

#3

2019-07-05 17:39

Kijk...daar doe je het voor en geeft de burger weer moed!!

Al je moeite is beloond in een mooi artikel en hopelijk volgend er nog vele handtekeningen. .Dus meelezers blijft delen de aanhouder wint!!

 

 


Gast

#4

2019-07-05 17:52

Dankzij u krijgt dit gelukkig nog steeds aandacht, laat je niet ontmoedigen door de "haters" wij staan volledig achter uw!

Gast

#5

2019-07-05 18:08

Top, je weet maar nooit hoe het balletje kan gaan rollen. Ik geloof dat het tijd is voor een grote verandering en de stem van de vele dierenliefhebbers en zij die op komen voor het recht van dieren in Nederland en Belgie, gehoord gaat worden. Het is de hoogste tijd. Dieren zijn levende wezens en geen dingen, dat moet eerst veranderd worden in de wet. Kunnen we op zat. 5 oktober niet ergens een stille tocht voor Batman c.q. demonstratie organiseren hiervoor ? Ik ben van partij.


Gast

#6

2019-07-05 18:18

Goed om te zien dat het toch zo in de media komt! Super!

Gast

#7

2019-07-05 18:23

Fantastisch gedaan! Niks dan lof voor jouw inzet en doorpakken. Hulde!


Gast

#8

2019-07-05 18:32

Ik zal heel blij zijn als er zeer zware straffen komen op dierenmishandeling.

Gast

#9 Re:

2019-07-05 18:33

#8: -  

 


Gast

#10

2019-07-05 18:53

zooooooooooooooo top man toch uiteindelijk aandacht, wie weet waar dit toe leid

dit geeft de burger weer moet


Gast

#11

2019-07-05 18:56

Je schaamt je zeg je Michel hoe er in dit land met dieren wordt omgegaan. En dan doodleuk zelf meedoen aan dierenleed net zoals de meeste zogenaamde dierenvrienden hier. Aan vleesetende dierenvrienden hebben de meeste dieren namelijk helemaal niks. Dus voordat jij en anderen een oordeel uitspreken kijk eerst eens in de spiegel. Tim Janssen

Gast

#12

2019-07-05 18:57

Dit is belangrijk Michel. Niet die rotte appels in de mand. Niet de ego-volle BN-er. Zoveel handtekeningen in zo'n korte tijd en een krant die daar aandacht aan besteedt. Er is aandacht voor en dat voor een lieve held die voorbeeld staat voor al die lieverds die onrecht is en wordt aangedaan zonder een straf die er bij hoort. Never give up...

Gast

#13

2019-07-05 19:01

Top Nieuws. 30.000 mensen eisen lange celstraffen voor dierenmishandelaars na vondst dode hond Rijswijk Een petitie waarin wordt opgeroepen de dood van een hond in Rijswijk diepgravend te onderzoeken, is inmiddels 30.000 keer ondertekend. Strengere straffen voor dierenmishandeling is het doel.
mt

#14

2019-07-05 19:10

Wow, 30.000...je hebt je niet voor niets ingezet, er zijn heel wat mensen die er net zo over denken. Top!!!


Gast

#15

2019-07-05 20:44

Geweldig !!! Toch heeft het media-aandacht gekregen. En terecht ook !!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-07-05 22:26



De auteur van deze petitie

#17 Re:

2019-07-06 03:57

#11: -  

Oooh jij kent mij Tim Janssen? Jij weet wie ik ben en wat ik doe

in mijn dagelijks leven? Grappig want je naam zegt mij namelijk helemaal

niets. Het moet maar eens over zijn met het claimgedrag van bepaalde

groepen dat je je enkel mag inzetten voor dierenleed, of hier een 

mening over mag hebben als je 100% vegetariër of veganist bent.

Iemand die dus zo af en toe ook een stukje vlees eet, wat de mens al

zo ongeveer vanaf haar ontstaan doet, die mag geen mening hebben over

dierenmishandeling? Die mag het niet vreselijk vinden als een hond op

deze manier afgemaakt wordt? Die mag niet vinden dat de straffen voor 

dierenmishandeling zwaarder moeten worden? Schei toch uit met je 

oordeel vellen over mensen puur omdat ze doen waar ze al eeuwen lang

mee opgevoed zijn. Ben ik een vegetariër of veganist? Nee dat ben ik niet

ik eet af en toe ook vlees ja, maar vervang dit al op zéér regelmatige basis

voor vleesvervangers en doe verder werkelijk geen enkel dier ook maar 

iets aan en ben altijd goed voor mijn eigen dieren, dus bespaar me jouw

bekrompen en stigmatiserende commentaar over mijn persoon terwijl

je mij niet eens kent of weet waar ik allemaal voor sta in deze wereld.


Gast

#18

2019-07-06 08:00

Top!!!! Goed gedaan man!!!

Gast

#19

2019-07-06 20:33

doorgaan !!! goed bezig !!!
Tim

#20 Re: Re:

2019-07-07 10:09

#17: - Re:  

 Uiteraard is het geweldig dat je opkomt voor een dier als Batman maar wat geeft jou het recht om andere dieren van hun leven te laten beroven omdat je vlees wilt eten? Jouw geld gaat naar de slager of het slachthuis waar een onschuldig dier aan zijn einde wordt gebracht alleen maar omdat het hier de gewoonte is om vlees te eten. In Azië vindt men het normaal om honden te fokken om ze op te eten, ik neem aan dat jij daar ook zwaar tegen bent. Ook als je niet elke dag vlees eet draag je bij aan dierenleed. Het is geen leuke boodschap maar je kwam vorige week zelf met een bericht hierover dus vandaar mijn reactie. Ik reageer niet voor mezelf of om gelijk te krijgen maar uit liefde voor dieren. Alle dieren.

Marie

#21 harteloze stomme reacties !

2019-07-16 12:11

Wat lees ik hier voor achterlijke, harteloze reacties !!!!!!!! Je moet maar durven schrijven dat deze lieve hond misschien wel andere honden had doodgebeten en vind maar eens iemand om hem te laten inslapen. Hoe achterlijk en rot moet je zijn om zoiets te schrijven. Ik ben zelf al jaren asielvrijwilliger en ken dit soort rassen ECHT ! Ga niet wat liggen roepen over hen omdat de kranten allerlei sensatieverhalen vertellen ZONDER echte achtergrond. Ben het meer dan beu dat deze honden altijd de kop van jut zijn, het zijn lieve, trouwe en erg gevoelige honden maar treffen vaak het laagste krapuul van het enige gevaarlijke ras op aarde, dat dan het lef heeft om zich mens te noemen. Het grootste bewijs was ook weer de rotlui die Batman vermoord hebben, de foto's van die twee marginalen zegden alles maar ipv die met de grond gelijk te maken, gaat men Batman dingen toeschrijven die voor geen meter kloppen. Ventje heeft de hel gekend bij hen, dat zag je op alle foto's, een onzeker bang hondje. En wat doen sommigen hier, Batman veroordelen en dat rotsoort wat gaan goedpraten, echt walgelijk. Nederland mag zich trouwens schamen, HR rassen, het woord alleen al, dat bestaat niet, tenzij je het over mensen hebt. De inbeslagnames en eenzame opsluiting van sommige honden is een beschaafd land niet waardig. Vreselijk als je de honden ziet die het geluk hebben er te worden uitgehaald. De mens is het probleem, niet de honden.  Komen de honden goed terecht, bij liefdevolle, verantwoordelijke bazen, is er geen probleem. Dus houdt op met deze rassen te stigmatiseren ipv ze te beschermen tegen dit soort  laffe psychopaten, want dat zijn het.  Nederland zou ook wat meer ALLE honden aan de leiband moeten houden, want gooi maar los en als er wat gebeurt, dan geven we de hond de schuld. Geef dat soort bazen torenhoge boetes, ze zullen het wel leren.  Een bijtende kleine hond is ok, de grote mag niets terug doen of is een monster. Iedereen hoort zijn honden bij zich te houden, punt uit !

 

Wat een mentaliteit, dit maakt mede dat deze lieve honden het zo moeilijk hebben om een warme thuis te vinden, gelukkig zijn er ook mensen die hen gewoon gaan ontmoeten en dan zeggen (heb ik al meermaals gehoord) wat zijn het schatten dat had ik dus nooit gedacht na alle verhalen,  en als men er eentje geadopteerd heeft, klinkt het vaak van "is de liefste hond die ik ooit had en nooit nog een ander ras". Spijtig genoeg zijn veel mensen niet in staat om hun eigen mening te vormen en de honden zelf te gaan ontmoeten en er tijd mee door te brengen. Ze gaan wat onzin roepen en de honden iets toeschrijven dat ze niet verdienen, zoals hier ook weer. Gebeurt er wat met deze rassen, kijk dan maar eens even heel goed naar de baas erachter. Velen van deze honden hebben een rotleven, want ze worden met harde hand aangepakt en hebben bazen die niet deugen, ze enkel nemen om stoer te doen. Ikzelf ken tal van Staffies met lieve bazen en ook de honden zijn schatten. Neen toch, de mens kan niet in fout zijn...tuurlijk niet, we geven de onschuldige honden liever de schuld. Bah, ben echt gedegouteerd van zulke reacties. En neen, ik eet geen vlees, houd van alle dieren, van de mens heel wat minder en vandaag weer extra na het lezen van sommige opmerkingen. Arme Batman, zelfs na je gruwelijke dood, kan de rotmens het nog niet laten om jouw de schuld te geven. Geef mij de dieren maar, hebben meer hart dan veel mensen.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...