Wij willen een Referendum over Bestuurlijk Nederland en BANKEN


Anonymous

#1

2012-04-17 13:11

Veel uit leggen is niet nodig. U weet wat de ondertekenaars bedoelen. De schandalige salarissen,bonussen, en vergoedingen bij Vestia  in de Zorgsector. Zelfs gewoon corruptie wordt aan de burger doorbelast. wachtgelden de manier van aanstellen (vrienden diensten) de verantwoordelijkheden maximale vergoedingen alles weer een keer op een rij. Het uitvoeren van de Balkenende norm. Stoppen met krankzinnige uitgaven.

De politiek spreekt schande maar doet niets.

Natuurlijk niet het zijn hun toekomstige baantjes.

 

Deze petitie is net gestart. succes hangt af van het delen en ondertekenen (aantal) van deze petitie.

Van de MEDIA hoeven we niets te verwachten die zijn verslaafd aan hun betalende adverteerders. banken/overheden/multinationals.( enige aandacht wordt niet gegeven) beter tieten en voetbal.

Dus wij zijn op alleen (burgers) aangewezen dus deel en zeg het voort, geeft het door op in discussie sites, uw sportvereniging , de kroeg alles helpt. We hoeven immers NOG niet de straat op. hou u op de hoogte kijk af en toe naar de score. Nu kijken we toe en deden zover niets. Een referendum is een machtig middel helemaal in lijn van de democratie.

Dent u lid van een politieke partij laat ze het lef hebben deze link op hun website te zetten, bijna iedereen stoort zich aan opgemelde misstanden. lings en rechts. het is gewoon een selectieve verrijking ten koste van U.

De media schrijft hier niets over ik daag elke journalist als burger te denken en het burgerbelang enige invloed te hebben met bedoeld referendum. Elke hulp is welkom.

Deel   deel  deel deel  deel a.u.b.


Gast

#2

2012-04-17 13:29

Goed initiatief! Veel meer mensen hebben genoeg van het disfunctioneren en graaien en daar anderen voor laten opdraaien.

Anonymous

#3

2012-04-17 13:31

Dank U We kunnen het als is het deze specifieke groep ( vriendjes) onder druk zetten. Deel het (dit bericht) en deze petitie s.v.p. We kunnen het met zijn alle .

Anonymous

#4

2012-04-17 13:34

http://www.petities24.com/p/145115 ( kijk hier hoe het werkt) deel als u een krant op ander medium weet.
Correct

#5 De gaai

2012-04-17 14:04

Uitstekend initiatief in deze semi rechtstaat.

Gast

#6

2012-04-17 14:08

De graaiers zouden publiekelijk aan de schandpaal genageld moeten worden.
Foto in de dagbladen.

Gast

#7

2012-04-17 14:43

Niet alleen heeft het gegraai al véél te lang geduurd, het gaat ook maar door en móet worden gestopt!

Gast

#8

2012-04-17 14:43

Een democratie zijn we al heel lang niet meer.. Tijd om het volk eens wat te vertellen geven!

Anonymous

#9

2012-04-17 14:53

Geachte lezer wilt U aangeven op nujij dat ik een BAN heb......democratisch nederland vermeld het svp. ik kan van uit niets meer doen op nujij.nl. plaatser van het bericht.

Anonymous

#10

2012-04-17 14:57

faceboek ligt eruit. twitter zeker ook. kan bijna geen toeval zijn.

Anonymous

#11

2012-04-17 15:12


NUjij is geen plek om aandacht te genereren voor petities. Wij zijn een nieuwssite waar gediscussieerd kan worden over nieuwsberichten. Dit alles staat ook te lezen in onze huisregels.
Groet,

Redactie NUjij/TS
Op 17 april 2012 13:36 schreef het volgende:

Gebruikersnaam: corrupt
E-mailadres:

Vraag/opmerking: Onbegrijpelijk wat doe ik verkeerd. niets
niet voor mijn persoonlijk gewin in het algemeen belang. Als de ban nog even duurt is het bericht verdwenen enkan ik niet reageren


Anonymous

#12

2012-04-17 15:13

Zo kan je nooit een protest genereren................. Nu jij ...deel

Gast

#13

2012-04-17 17:04

Een mooi intiatief maar dat gaat nooit lukken. Onze pseudo democratische rechtsstaat wordt "bestuurd" door incompetente brokkenpiloten die later graag willen toetreden tot dat parasietenclubje. De juiste vooropleiding hebben ze al.

Gast

#14

2012-04-17 17:11

@13 dank u ....dat blijkt wel ...het bericht kan niet gedeeld worden ik en mijn zoon hebben ban zie reactie hierboven van nujij. wat kan je nog meer doen. Je woord er boos en onpasselijk van

Gast

#15

2012-04-17 20:34

kan deze oproep niet een de landelijke dagbladen komen?Wij burgers moeten meer aan de weg timmeren en de politieke leider meer ter verantwoording roepen.gewone werkers meer lid worden van politieke partijen worden en zich verkiesbaar stellen zodat de politieke elite meer concurrentie krijgt.

Anonymous

#16

2012-04-17 20:41

@15  Ik heb gemaild naar de telegraaf het A.D. niemand werkt mee....... zeker geen nieuws. Of is de democratie dood en de media gechanteerd door het grote geld ( adverteerders) weg met de lobbij in den Haag. Weg met corrupte bestuurders.

Op nujij.nl geband ..... hoe moet je als burger dan aandacht vragen.


Gast

#17

2012-04-18 00:09

Heel goed initiatief! Natuurlijk en noodzakelijk dit referendum! we worden nu geregeerd door een stelletje egoistische uitzuigers, kloothommels, fraudeurs en ander gespuis! Wij willen integere mensen op deze plekken (In de regering en in bancaire instellingen die volledig transparant en integer zijn! Niets meer en niets minder dan dat! Majella Blijdenstijn
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#18 Re:

2012-04-18 00:15

#17: - Dank U  ik wil wel adverteren , het uitgillen , voor onze jeugd. zij moeten de rekening betalen van dit wan beleid , het missen aan langere termijn visie.  vergeet niet te delen kost niets, begin op een discussie site met een omweg ik ben al geband. De media is afhankelijk van onze tegenstanders.

dank u deel en knok mee.  cor

 

Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#19

2012-04-18 01:19

voor de liefhebbers kijk naar de link ( video) wat is handel in macht en invloed.

Hebben kennis genomen van de lezing van Dr M.Hulten Handel in Macht en invloed. (gehouden bij TNO)

Dhr M. van Hulten.
Politieke carrière bij de PPR, in zowel de Eerste Kamer, als in de Tweede Kamer gezeten en een periode voldaan als staatssecretaris in het kabinet Den Uyl. Vervolgens van 1978 tot 1989 werkzaam geweest bij de VN in Mali, Burkina Faso, Maleisië en New York.
In 1998 voorzitter van de programmacommissie van D66 en in 1994 kandidaat tijdens de Tweede Kamer verkiezingen voor D66.
2011 stond meneer als kandidaat op de lijst 50plus tijdens de Eerste Kamer verkiezingen.

Link naar de lezing http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/SilverlightPlayer/Default.aspx?peid=2c8e920deeae4e61b94e0094dfbd4f771d

Het Betreft Handel in Macht en invloed in de volksmond corruptie = aanwenden voor zelfverrijking. Dit alles in de ruimste zin des woords.

Het betoog van Dr M Hulten is messcherp en helder, ( actie ondernemen lijkt ons een direct logisch gevolg) Wij zijn van Mening dat eerst de corruptie misstanden bij Banken de EU in de politiek Overheid en Semi overheid dient te worden aangepakt voor dat er op Burger rechten en/of pensioen dan wel in de zorg bezuinigd moet gaan worden.

Gast

#20

2012-04-18 09:44

Prima initiatief , als men van hogerhand geen aktie onderneemt om dit soort diefstal in te dammen , dan moet het maar vanuit de bevolking komen !
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#21 Re:

2012-04-18 09:55

#20: - Dank U  help mee en deel dit bericht s.v.p. alleen dan kunnen we het redden.

 


Gast

#22

2012-04-18 11:33

bedankt voor het aanbieden van deze petitie,
had al veel eerder aangeboden moeten worden.
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#23

2012-04-18 11:38

Bedankt voor het tekenen, wordt wel stil hoor hier weer geband op nu.nl.

Gast

#24

2012-04-18 13:03

voor alle belangrijke zaken zoals ESM, Euro, EU lidmaatschap moet er een referendum komen.

Gast

#25 Re:

2012-04-18 13:05

#23: Cor Nagel -

klopt, nu.nl heeft zelfs onze account geblokkeerd, en dat meerdere malen, ook zijn onze berichten verwijderd. nu.nl is een rechtse kut krant