STOP UITZETTING Scott Manyo

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP UITZETTING Scott Manyo.


Gast

#1

2012-04-24 14:49

dit is absurd.

Gast

#2

2012-04-25 18:05

Het is een schande, criminelen mogen blijven en een jongeman die beter is ingeburgerd dan ons koningshuis en beter nederlands spreekt dan de helft van onze ministers moet het land uit!

Gast

#3

2012-04-25 18:22

Schandalig dat ze geintegreerde mensen willen uitwijzen, zeker als ze actief deelnemen aan het afbrokkelende sociale aspect van de maatschappij.

Gast

#4

2012-04-25 19:31

schande !

Gast

#5

2012-04-25 20:08

Zoveel migranten met een strafblad en zij mogen allemaal blijven, allochtonen die 20j hier zijn en nog de taal niet spreken, geen moeite doen om zich te integreren, ... we zien het iedere dag in ons centrum voor deeltijds leren. De brave gasten die zoveel moeite doen moeten dagelijks leven met de schrik teruggestuurd te worden. Scott was zo iemand. Hier moet DRINGEND iets aan gedaan worden!!!

Gast

#6

2012-04-25 20:12

Stuur de criminele kleuringen terug die in ons gevangenis verblijven, en laat de mensen met goede doelen hier!! Hoe halen jullie het in jullie hoofd om zonder boe of ba een voorbeeldige geintigreerde zoals Scott zomaar weg te sturen, terwijl het hier vol loopt van de criminelen die zouden moeten teruggestampt worden!!! Wanneer krijgt belgie eindelijk eens een beetje logica?!! MERDE!! Belgie SUCKT!! Altijd ape-landen hier, apelanden daar, Belgie is verdomme tgrootste apeland op de aardbol!!! Altijd maar mensen uitzuigen!!! KLOOTZAKKEN!!!

politiek

#7 politiek signaal

2012-04-25 20:21

Als dit doorgaat, zal ik iedereen die ik ken overtuigen, om nooit voor openvld te stemmen

Gast

#8

2012-04-25 20:23

Hadden ze laatst niet gezegd dat er een 80-tal criminelen geregulariseerd zijn? Waarvan enkelen zelfs op dat moment in de gevangenis zaten? En deze jonge gast die alleen goed wil doen, moet dan het land verlaten? Komaan zeg!

Gast

#9

2012-04-25 20:26

Typisch belgisch . Khoop da Ge moogt blijven ! Ken u wel Nie ma one love ! Fucking Belgische staat!

Gast

#10

2012-04-25 20:27

Hoe is het mogelijk? Iemand die zo perfect geïntegreerd is naar huis willen sturen?
Hier moet iets aan gedaan worden...

Gast

#11 Re:

2012-04-25 20:32

#2: -

Da's goe gesproken!!!


Gast

#12

2012-04-25 20:54

Ik hoop op een goede afloop

Gast

#13

2012-04-25 21:45

Waar is de regering in godsnaam mee bezig.
Schrik van de criminelen dus straffe ze de goeie
Dan maar. Kutregering.

Gast

#14

2012-04-25 21:52

Jammer genoeg kan ik veel andere voorbeelden citeren zoals Scott. Het is super dat hij zoveel steun krijgt. Hopelijk werpt dit een licht op de vele uitgewezen asielzoekers die in dezelfde situatie zitten. En sowieso hoop ik dat Scott hier kan blijven bij z'n scourtsvrienden, z'n vriendin, in z'n school.... Els

Gast

#15

2012-04-25 22:07

Er bestaat nog altijd zoiets als 'rechtvaardigheid' ... los van regels en wetten ! Iedereen die hem weg wil sturen, zegt dat dat tegen zijn/haar hart is ... hebben die mensen wel een hart? Dit gaat er gewoon over ... de inzet van deze jongen kan als voorbeeld dienen voor vele Belgen ... jong én oud !

Gast

#16

2012-04-25 22:15

EEn oproep naar de politiekers. Maar de regels eenduidig!! Bepaal duidelijk wat jullie willen met onbegeleide minderjarige wilt aan vangen!!!!bv Maak een mooi staatsinternaat voor hen waar ze naar school kunnen gaan terwijl hun aanvraag in onderzoek is.Zo hebben jullie controle over hun verblijfsplaats en studeermotivatie!! Maar er een punt van dat ze uitspraak in hun zaak krijgen ten aller laatste als ze hun diploma halen of op hun 18de of 21ste verjaardag(aan jullie de keuze). Ofwel worden ze dan onmiddellijk terug gestuurd (als ze weg lopen, opsporen)Ofwel krijgen ze hun verblijfsvergunning. Waardoor ze kn gaan werken en elders gaan wonen in de maatschappij verder integreren. Want hun verblijf in het internaat moet ook mogelijk maken dat ze bv in het weekend kn deel nemen aan de jeugdbeweging, net zoals Scott deed. Daarna komen ze gewoon terug naar het internaat. Dan vermijd je de nu zeer wazige situaties. Waar Belgische gezinnen de zorgen vr de minderjarige op zich nemen om hen uit de illigaliteit te houden en moeten ze zwartwerk doen want officieel mogen ze niet werken. En dan beweren onze politiekers dat ze het zwartwerk gn aanpakken. Zorg voor duidelijke wetten zonder achterpoortjes, POLITIEKERS GETUIG VAN WAT MOED!

Gast

#17

2012-04-25 23:38

Scot is een lieve man die zich zeer goed heeft aangepast en hier thuis is. neem zijn thuis a.u.b. niet af. hij heeft heier mensen die om hem geven en daar is hij alleen.

Gast

#18

2012-04-25 23:56

is dit nog menselijk?

Gast

#19

2012-04-26 00:49

Elke logica is zoek in dit land... misdadige elementen lopen vrij rond, iemand die braaf integreert en bovendien in het land van herkomst in gevaar is zou worden teruggestuurd ... valt gewoon niet uit te leggen.
.

#20 # 20

2012-04-26 01:14

Ik vind het niet kunnen, er zijn zoveel allochtonen in ons land, die al een tijd verblijven en nog steeds geen woord nederland kunnen. Een jongen zoals deze, vlot nederlands spreken, bij een sociaal leven actief zijn, wiens leven hier is en niet daar. ze zouden beter eens nadenken als ze iemand zouden terug sturen wie ze zouden terugsturen. deze jongen zijn leven is hier, een beter ingeburgerd persoon als hem zou ik niet onmiddellijk voor de hand kunnen nemen. Hopelijk blijft hij hier!

Gast

#21

2012-04-26 03:14

Heel wat Europese denkers klagen sinds mensenheugenis het bureaucratische systeem aan. Maar nog altijd is er geen plaats voor de enkeling in de EU.
Hd

#22 Scott en anderen .....

2012-04-26 08:25

Ik snap het niet ..... Het zou makkelijk moeten zijn. Stel dat we mensen uit landen waar er een ernstig probleem is vrij binnenlaten, dan doen we niet alleen aan een gezonde vorm van liefdadigheid, maar redden we ook levens. Stel dat we elke vreemdeling die we binnengelaten hebben en hier naast de streep loopt (gevangenis) terugsturen, dat ie nu hier geboren is of niet. Integratie is geen individueel gegeven maar eveneens een familiale aangelegenheid en een denkwijze, hier geboren of niet maakt volgens mij geen verschil uit. Stel dat we dat allemaal in gang steken, wat gebeurd er dan ..... de gevangenissen lopen leeg, nog een probleem opgelost, en geïntegreerde vreemdelingen zijn geen vreemdelingen meer maar worden 'eindelijk' erkend als respectabele leden van onze maatschappij die een bijdrage leveren. En wij? we zijn plots een gastvrij land. Neen dus, wat doen we? We regulariseren gevangenen slaan geïntegreerde en volwaardige leden van deze maatschappij in de boeien, sluiten ze op en sturen ze nadien terug ........ Mis ik iets?

Gast

#23

2012-04-26 10:12

stuur degene die in den bak zitten terug zij zijn het die we hier kunnen missen maar nee krijgen hun verblijfstitel gewoon nie te verstaan

Gast

#24

2012-04-26 11:05

Zo vlak voor de gemeente verkiezingen is er geen enkele politieker die zich aan dit onderwerp zal wagen , de kans om zich onpopulair te maken is te groot. In tijden dat veroordeelden in de gevangenis toch nog Belg kunnen worden is dit verhaal van Scott een regelrechte schande, moest Scott een voetballer zijn in eerste klasse dan maakten we van hem een rode Duivel maar blijkbaar is Scott een te gewone Belg en daar hebben we er al genoeg van , ik hoop dat er nog politiekers zijn die dit inzien en Scott op zijn minst een kans willen geven op een leven bij zijn vrienden hier bij ons ! Dus vrienden Politiekers die bij mij Facebook vrienden zijn ( en dat zijn er toch nogal wat) doe hier iets aan, misschien kunnen mijn andere vrienden op facebook ook hun politieke vrienden hetzelfde vragen, dan kan Scott op kamp en zijn we allemaal vrolijke vrienden !


Gast

#25

2012-04-26 20:04

81 criminelen krijgen hier nog de belgische nationaliteit en deze jongen zou terug moeten. Gebruik toch allen jullie verstand, als ze allemaal zo zouden willen intigreren zoals hij dan zou het hier geen probeleem meer zijn.