Red B&B Isola Bella Texel

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red B&B Isola Bella Texel.

CV

#1 Toerisme

2012-10-11 22:02

Een aanwinst voor het toerisme in Nederland, een aanwinst voor het toerisme op Texel, een aanwinst voor het toerisme in Den Burg, een aanwinst voor de ultieme vakantie!

Gast

#2

2012-10-12 01:40

zijn ze nou helemaal? betere reclame voor texel is er niet!

Gast

#3

2012-10-12 10:29

Isola Bella moet blijven!! Wij hopen in de toekomst nog vaker gerbuik te kunnen maken van dit gezellige en mooie B&B.
Gast

#4

2012-10-12 13:40

Jammer dat een zo mooi opgeknapt object moet wijken voor de willekeur/onwil van gezagdragers.

Anonymous

#5

2012-10-13 11:33

prima lokatie, fijne mensen, Texel waardig !!!!!! blijven bestaan

jan

#6

2012-10-14 19:21

Mooie locatie dit heeft Texel nodig, kan mij niet voorstellen dat bestuurders iets anders vinden.
Dora Ganges

#7 Passende locatie

2012-10-15 01:27

Isolabella is een heerlijke boerderij om je vakantie door te brengen. De gezellige eigenaars hebben hart voor de zaak en zijn voor Texel geweldige reclame. Het is ronduit schandalig dat Isolabella slachtoffer dreigt te worden van kleinburgerlijke bureaucratie.
Isola Bella

#8 B&B Isola Bella Texel

2012-10-15 19:08

B&B Isola Bella Texel is een geweldige B&B - gezellig, mooi, toegankelijk voor minder valide mensen, goed onderhouden en schone boerderij. Dit mag niet verloren gaan, moet behouden blijven, zeker weten! Dus laat het in zijn doel voortbestaan.

Gast

#9 Isola Bella

2012-10-15 23:09

Iedereen heeft recht op een betrouwbare overheid. Texel is blijkbaar een uitzondering waar willekeur de norm is. De gemeente dient de rug recht te houden en zich niet te laten leiden door een clubje met eigenbelang. Toon moed en geef deze ondernemers de ruimte!
teigdtje

#10 isola bella moet blijven

2012-10-15 23:25

Wij willen deze plek nog bezoeken, dus die mag niet weg. Eerst iets goedkeuren en dan toch dreigen af te nemen. Wat is de reden hierachter? Jullie moeten blijven hoor.
gast

#11

2012-10-16 00:29

Zo'n combi van overnachten en koken en Texel verkennen, is nog niet aanwezig op Texel.
Fantastiche wat deze mensen doen, allerlei texelse producten en ze vertellen en laten zien wat Texel te bieden heeft.
mtek

#12

2012-10-16 00:43

Na een heerlijk koorweekend in de gastvrije sfeer van Isola Bella vind ik het onbegrijpelijk dat deze levende reclame voor al het moois van Texel moet verdwijnen.
gast

#13

2012-10-16 01:09

In april dit jaar hebben wij (3 broers / 1 zus + partners) met veel plezier gelogeerd op deze unieke plek. Uitstekende voorzieningen en veel (creatieve) mogelijkheden; daarnaast wordt al het goede van Texel op een veelzijdige en uiterst aangename wijze (neem alleen al dat ontbijt.... :-)!)gepromoot.
Mede daarom wonderlijk, zo niet onbegrijpelijk dat dit initiatief zoveel tegenwerking krijgt, vanuit een hoek waaruit je juist steun voor dit soort creatief ondernemerschap zou mogen verwachten.

Wij hadden in ieder geval in april meteen al besloten om er een jaarlijkse traditie van te maken Texel te bezoeken, met Isola Bella als ons vaste honk. Daarnaast hebben wij deze logeerplek afgelopen jaar regelmatig aanbevolen aan anderen, dus ook om die redenen steunen wij deze petitie van harte!

fam. Staal (Lisse, Leiderdorp, Noordwijk, les Avenières - Frankrijk).

Marjet van der Vis

#14

2012-10-16 09:50

Lieve Anne en Piet, we wensen jullie heel veel succes voor het voortbestaan van jullie prachtige levenswerk "Isola Bella". Ik hoop dat nog heel veel mensen hiervan kunnen genieten in de toekomst, waaronder jullie zelf ! Succes de komende tijd !
Marian Nijhof

#15 Isola Bella moet blijven

2012-10-16 11:10

Door de Isola Bella ben ik in contact gekomen met Texel en gevallen voor dit prachtige eiland!
Hoe kan het dat bestuurders geen waardering kunnen hebben voor dit soort initiatieven, waarbij een waardevolle combinatie gemaakt wordt van al het moois, de fantastische producten en het kunstzinnige(!) dat Texel te bieden heeft??! Ongelooflijk............
Culinairwestfriesland

#16

2012-10-16 11:34

Het is een prachtig bedrijf, met een eigen visie. Niet te vergelijken met andere concepten op Texel. Het culinaire en de mogelijkheden om zelf te koken of andere culinaire hoogstandjes te laten zien is geweldig.
Alles met eigen handen opgebouwd, dit mag niet verloren gaan!!!
Gast

#17 Isola Bella

2012-10-16 11:46

Wij zouden het erg jammer vinden, als u een B&B als Isola Bella Texel geen permanente vergunning geeft.
Tevens vinden wij dat u ten allen tijde met alle betrokkenen om de tafel moet zitten en niet alleen met bezwaarmakers. Carla Jonkheer
Andrea en Robby Müller

#18

2012-10-16 12:01

We vinden Isola Bella niet alleen een prachtige B&B, we hebben hem ook nodig. Het is de enige plek waar mijn zwaar invalide man op vakantie kan gaan, gezien de geringe afstand van Amsterdam, de privacy en de perfecte aanpassingen. We zouden het zeer betreuren deze ‘lichtblik’ te verliezen omdat de eigenaars vanwege bureaucratische weerstand moeten sluiten.
dekker

#19

2012-10-16 18:10

wij hebben bij jullie gelogeerd voor een weekend met ons vrienden koppel en wij vonden het erg gezellig en gastvrij bij jullie, het zou echt zonde zijn als jullie moeten sluiten. wij wensen jullie heel veel succes en hopen dat jullie verder kunnen gaan met jullie onderneming.
lijntje

#20

2012-10-16 21:10

B & B Isola Bella is een prachtig, uniek, mooi en zeldzaam bedrijf. Mensen maken het bedrijf. Anne & Piet zijn goud waard als mens en voor het toerisme op Texel!! Als je bij hen verblijft, heb je een warm onthaal. Daarbij doe je ook andere plekken op Texel aan. Wie gaat dat nou om zeep helpen??!!Alle ondernemers van Texel: sla de handen ineen in deze crisistijden, bevrucht elkaar en werk samen aan een mooie toeristische trekpleister!
richard goet

#21

2012-10-16 21:36

... en weer walst de gemeente Texel over bewoners heen, en wij weten hoe dat voelt.....
www.vuurtoren-texel.nl
Eelke Kelderman

#22 B&B Zonder drempels

2012-10-16 23:38

Jullie staan met recht in 'mijn' boekje 'B&B Zonder drempels' (ANWB 2012). Jullie zijn een voorbeeld voor anderen! Sluiten zou echt doodzonde zijn. Hoop dat jullie op de een of andere wijze verder kunnen. Veel succes!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-10-17 09:19


Edwin Boering

#24 Laat dit niet gebeuren

2012-10-17 09:25

Met verbazing gisteren artikel gelezen in Texelse Courant. Ik heb respect voor regelgeving die bezwaar mogelijk maakt, maar de motieven van 10 voor Texel blijven onduidelijk. Sowieso onduidelijk waar die organisatie voor staat. Zo ga je niet om met elkaar op dit prachtige eiland, waar nog zoveel ruimte is voor en behoefte is aan kleinschalige logiesvoorzieningen. Onbegrijpelijk ook dat een rechter na zoveel jaar het bezwaar honoreert, terwijl het bevoegd gezag (de gemeente) de weg heeft vrijgemaakt voor de verbouw van de stolp aan de Rozendijk. Een particulier mag daar niet het slachtoffer van worden. De gemeente had veel eerder een gesprek moeten organiseren tussen betrokken partijen, te weten Isola Bella en 10 voor Texel. In dit unieke geval zou de gemeente Texel alsnog een gedoogvergunning voor de B&B moeten afgeven, dan wel anderszins financieel compenseren. Rond de tafel zou ik zeggen en los het op.
Bob Vink Culemborg

#25

2012-10-17 14:31

Ongelooflijk hoe dit kan. Als vaste gast op Texel ben ik enorm positief over de inspanning van Anne en Piet met hun boerderij Iso la Bella dat een visitkaartje is voor het eiland Texel. Hardwerkende ondernemers die de economie op Texel sponsoren, streekproducten op het menu zetten eigenlijk een en al Texel uitstralen en ademen. Ik kom er met mijn gezin en familie graag en hoop er nog heel vaak te mogen verblijven. Het kan er bij mij niet in dat Texel en zijn inwoners dit laten gebeuren. Iso la Bella moet open blijven!!!!