Help ons om Senna bij ons te houden AUB!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help ons om Senna bij ons te houden AUB!!!.


Gast

#1

2012-11-11 21:15

ik hoop dat alles goed komt , een hond hoort bij een baasje dat hem graag ziet en ik weet dat je dat doet en niet bij iemand die hem wil om te kwetsen .

veel succes xxx
Wendy steegmans
De auteur van deze petitie

#2 Re:

2012-11-12 10:45

#1: -

mercikes!!! Senna betekent ALLES voor ons, anders zou ik ook niet zo ver gaan. xxx


Gast

#3 senna

2012-11-12 10:50

hallo wendy wij hebben de petitie ondertekend wat een waanzinige beslissing van die rechter wens je alle sterkte toe en dit moet goed komen. groetjes jan en gonnie
Wendy steegmans
De auteur van deze petitie

#4 Re: senna

2012-11-12 10:54

#3: - senna

Dank u schatjes, ik ben echt ten einde raad. Om 2u heb ik een afspraak met een andere advocaat, als ligt het zeker niet aan men vorige advocaat hoor! De kinderen zijn er kapot van! x


Gast

#5 Senna

2012-11-12 15:22

Ik heb ook getekend. Ik snap de logica niet dat een rechter alles zo regeld. Die gaat die hond zeker niet houden vrees ik.

Gast

#6

2012-11-12 15:33

goed idee om dit te doen mie, hoop echt dat Senna mag blijven en dat ook ineens Raya terugkomt, aaargg kan die Ben zen nek wel omwringen de loser!!!! jullie hebben al genoeg mee gemaakt met die creep, en nog blijft hij je leven verpesten!! ze moesten zich schamen die rechters potverdorie!!! veel succes mie!!!!! dikke knuffel x

Gast

#7

2012-11-12 15:38

ik denk dat de man de hond bij hem wil halen en op hem wil vraak nemen omdat hij hem heeft gebeten
de hond ziet jou als baas aan anders zou hij jou niet hebben verdedigd en de man gebeten hebben
das mijn mening een hond heeft 1 baas

Gast

#8 senna

2012-11-12 17:54

hoop dat ze de hond alsnog kunnen houden en dat gerechtigheid zal geschieden veel sterkte en ook succes grtz cindy een dierenvriend
Daan careforanimals

#9 Senna

2012-11-12 18:08

Ik heb het op mijn facebook pagina gedeeld ,hopenlijk zullen veel mensen tekenen.
Misschien kan die onder gebracht worden bij een goede vriend(in) en zeggen dat hij is weg gelopen.
wachten dat het is overgewaaid en dan weer terug halen. Met de smoes da thet een andere hond is.:-)
ik duim voor je, succes


Gast

#10 Senna

2012-11-12 18:09

Ik vind het schandalig van de rechter dit te beslissen,en waarom is gebaaseerd dat een man die vrouwen slaat en mishandeld dan wel goed is voor een hond, en ook nog eens de hond die niet eens van hem is maar van mvr. zelf al vorenss hy in beeld was. senna weghalen by zijn vertrouwde gezin, aan wie wordt er nu gedACHT NIET AAN DE SLACHTOFFERS IN IEDER GEVAL BRRR ...BELACHELIJK RECHTSYSTEEM...WE DUIMEN HART MEE VOOR SENNA DAT IE BY ZIJN VERTROUWDE GEZIN MAG BLIJVEN ....als ik mvr, was verstopte ik me hond en liet ik de dwangsom oplopen ,totdat ze gewonnen heeft, en zorgen dat de dwangsom kweitgescholden wordt...succes voor Senna en familie ;)
angelique

#11 senna

2012-11-12 18:43

met veel plezier getekend!!!!!!ga het ook delen op mijn facebook pagina!!!! hoop dat senna bij jullie kan en mag blijven!!!!!
Sabine

#12

2012-11-12 18:50

In en in triest!
liesje

#13 #13

2012-11-12 18:51

marlies met plezier getekend maar zonder paspoort en chip op u naam heeft hij volgens mij geen rechten
Veronique

#14

2012-11-12 18:54

Ocharme, dit is erg !!!! Voel echt met jullie mee... snap helemaal niet waarom die rechter deze beslissing neemt !!!
Ik heb deze petitie dan ook direct getekend (met in m'n achterhoofd: alle beetjes helpen)
Een hond is als een kind... en die voelt evenveel aan als een kind !!!
Ik hoop echt dat Senna bij jullie kan blijven...
Ik deel dit ook op facebook.

Gast

#15

2012-11-12 18:55

Rechtvaardigheid zegt genoeg...

Gast

#16

2012-11-12 19:39

ocharme da beestje , laat da nu eens bij zijn gezin zijn waar hij is opgegroeid .... hopelijk krijg je veel steun grtz

Gast

#17

2012-11-12 20:17

ze zouden die rechter beter eens terug naar school sturen om bij te scholen en zijn geheugen als hij dat al heeft op te frissen ,wat is dat hier in belgie toch met het gerecht een crimineel heeft al meer rechten dan een brave burger grtz

Gast

#18

2012-11-12 20:23

deze hond moet bij zijn vrouwtje en de kids blijven, een dier dat het goed heeft, moet het goed houden, die kids hun beste vriend afnemen is een schande, denk ook dat een man die geweld gebruikt, zeker geen goede bedoelingen heeft met dit dier !!!!!

Anonymous

#19 Re: #13

2012-11-12 20:51

#13: liesje - #13

Chip staat al van dag 1 op mijn naam, ik ben pas een jaar later toen met die ex-vriend gaan samenwonen. Hij heeft dus eigenlijk totaal geen recht op Senna, dat besliste de eerste rechter ook, maar de rechter in beroep beslist er nu anders over en ik sta met mijn rug tegen de muur.


Gast

#20

2012-11-12 20:52

erg vind ik dit allemaal !!! dat is gewoon om het vrouwke en de kids te kwetsen ,
volgens mij heeft die rechter geen kinderen en zeker geen hond want anders zou hij zo niet reageren

250euro per dag ???? schandalig is da zeg

hoop dat het meisje senna toch nog bij haar kindjes en vrouwke kan blijven
heb alvast getekend
veel sterkte

Gast

#21

2012-11-12 20:53

Ik hoop dat je je hond mag houden! Ik duim voor jullie!
C

#22 2

2012-11-12 21:29

Ik hoop dat ik jou kan helpen met deze stem! het is gewoon schandalig! heb het eventjes gedeeld via Facebook en hoop dat je nog veel handtekeningen zal verzamelen .

Groetjes
Carine

#23

2012-11-12 21:33

Als de chip op jouw naam staat heeft niemand hier iets over te beslissen - honden worden beschouwd als goederen - en misschien de vrienden laten getuigen van wie je de hond hebt gekregen - zo is het alleszins zeker dat het jouw hond is
lydia

#24

2012-11-12 21:37

Laat Senna toch aub bij der geliefde (de mevrouw waar Senna opgegroeid is, samen met de kindertjes, die hun hondje ook wel zullen missen), maar laat Senna aub niet bij de persoon (ex-partner) blijven die niet echt om het diertje geeft. Waarom moeten goede mensen steeds boeten voor zij die in de fout lopen, waar is gerechtigheid naar toe ??? Uit de grond van men hart hoop ik dat Senna naar der geliefde omgeving mag gaan, bij de kindjes en hun mama.....In het belang van allen

Anonymous

#25 Re:

2012-11-12 21:38

#23: Carine -

Die hebben een papier opgemaakt, maar deze rechter heeft nergens oren naar. Mijn advocaat kan er niet aan uit, dit heeft ze nog nooit meegemaakt zegt ze als het over een hond gaat. Waarom nog laten chippen als dat geen rechten geeft? Ik vermoed meer en meer dat mijn ex-vriend zijn moeder er voor iets tussen zit, die heeft haar 'vrienden' in Brussel op de rechtbank.