Red de watertoren Zandvoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de watertoren Zandvoort.


Gast

#1

2013-01-21 06:58

De watertoren is een bekend punt in Zandvoort.
Houwen zo !!!!!
Het kan gebruikt worden als een cultureel gebouw, hotel, restaurant, appartementen of een een combinatie van die. We hebben al zo veel verloren in dit dorp, waar stopt het.
ferrie

#2 verleden

2013-01-21 10:27

laten we tenminste nog iets van het "oude" Zandvoort bewaren. Onze Wethouders hebben al genoeg het financiële boven onze geschiedenis laten preferen. En dit alles onder het mom Zandvoort moet vooruit mee gaan met z'n tijd.

Gr Ferrie

Gast

#3

2013-01-21 11:26

Er moet nu iets gebeuren, eindelijk een besluit nemen dat hij moet blijven.

Gast

#4

2013-01-21 12:28

Ik heb mn hele leven in zandvoort gewoond, het is het aangezicht van zandvoort. Zorg er aub voor dat hij gerestaureerd wordt, hij hoort bij zandvoort
Daniela

#5 Watertoren nieuwe stijl

2013-01-21 12:46

Die prachige oude watertoren, direct te associëren met Zandvoort, verdient respect. Destijds was het voor ons Amsterdammers altijd een bijzonder uitje om bovenin in het cafe/restaurant met prachtig uitzicht, plaats te nemen voor koffie met iets lekkers. Idee: een competitie uitschrijven waarbij creatieven een serieus plan ontwerpen om van de Watertoren (opnieuw) een hotspot te maken. Wellicht ziet de gemeente er dan brood in en toont zich bereid de toren te restaureren.
Ruud Bis.!!

#7

2013-01-21 14:14

Zandvoort zonder watertoren is Zandvoort zonder strand,hij hoort er bij!!
Buurtbewoner

#8

2013-01-21 15:12

Goed initiatief: watertoren Zandvoort is een echt voorbeeld van hoe laatdunkend sommige vastgoedeigenaren staan tegenover buurtbewoners.

Gast

#9 Re: Watertoren nieuwe stijl - Afstudeerproject

2013-01-21 16:39

#5: Daniela - Watertoren nieuwe stijl

Dat ben ik nou helemaal met je eens. 

De watertoren als restaurant heb ik nooit gekend. Daar ben ik te jong voor, maar het inspireerde me en daarom het ik het als afstudeer project (interieuradviseur) gebruikt.
Ik wilde de toren zijn oude grorie weer terug gegeven en heb een nieuw ontwerp voor een restaurant gemaakt.

Je kan er zo ontzettend veel mee!! Het is jammer dat door het achterstallig onderhoudt er veel geld in gepompt moet worden om het op te knappen.

nic

#10 watertoren...

2013-01-21 18:49

maak er een naschoolse -opvang van .. best wel triest dat de jongere dorps genoten niet kunnen genieten van hun dorp uit de vogelperspectief ..
nic

#11 alles

2013-01-21 18:57

is beter dan afbraak ... een Gokhal een Mc Donald zelfs een bordeel zal er goed lopen..:-)bungee jumpen of een vette klim muur en zo kan ik nog wel door gaan ..
Kasper

#12

2013-01-22 09:55

In prioriteiten stellen is de Zandvoortse gemeenteraad niet zo goed. Ben het er helemaal mee.eens dat dit het laatste oude mooie stukje Zandvoort is dat er nog is. Dat de eigenaar er geen geld meer in pompt lijkt mij overigens geheel logisch als je verder niets met dat ding mag ondernemen.

Gast

#13 Ideeën voor de watertoren.

2013-01-25 11:02

 

Een stichting die de exploitatie doet. Het restaurant weer openen, de kantoorruimtes verhuren, in de ruimte beneden een mooi Zandvoorts museum. Misschien een oorlogsmuseum.

En natuurlijk kaartjes voor de "uitkijktoren" verkopen.

sydney

#14 Re:

2013-01-30 14:34

#1: -  

 Beste Mensen.

Mijn naam is Yvonne Roosendaal van Radio ZFM Zandvoort.

Heel graag wil ik jullie uitnodigen a.s zaterdag 2 februari.

Tijdstip is: 10.25 uur.

We zenden uit vanaf Hotel Hoogland.

Westerparkstraat 5.  2042 AV Zandvoort.

Zij zorgen voor de aangeboden koffie of thee.

Wij voor een goed programma.

Kom a.u.b 5 minuten eerder.

Met vriendelijkegroet.

Yvonne Roosendaal redactie.

5731466 / 06 13 86 73 94.

ton haak

#15

2013-01-31 10:09

de watertoren weg ? is als zandvoort zonder zee !!
er is al genoeg afgebroken hier !!!
Weetjewel

#16

2013-01-31 20:32

Zoals vele gebouwen die anders zijn zal deze toren wel gekocht gaan worden door een persoon die de toren gaat verbouwen als huis werkruimte en of anders.
Zelfs zou ik ook wel de watertoren willen hebben, dus kopen als het bedrag maar symbolisch is.

gr N

Gast

#17

2013-02-01 14:32

Laat de toren niet verdwijnen uit ons toch al steeds armzalig wordende dorpsgezicht.

Gast

#18

2013-02-02 13:29

Ik ben zo ongeveer naast de Watertoren geboren en getogen en het zou heel erg zonde zijn als dit markante punt uit Zandvoort zou verdwijnen.

Gast

#19

2013-02-02 14:21

laat de monumentenzorg er nog eens naar kijken en schrijf een prijsvraag uit voor een herbestemming !

Gast

#20

2013-02-03 19:24

Zonder de watertoren is het nog . antvoort!

Gast

#21

2013-02-06 17:34

Wij zijn bang dat het gekozen adres voor de petitie te lang en met underscore te lastig is voor ouderen welke wel zouden willen steunen.
Reginald

#22 watertoren

2013-02-13 13:36

Ik heb er jaren vlak bij gewoond, is een beeld uit mijn jeugd.
Misschien iets voor Henny van de Most die heeft de watertoren van Rouveen tot een fantastische attractie omgebouwd.

De Zandvoortse toren is veel aantrekkelijker voor zoiets, qua ligging

Gast

#23

2013-02-14 15:32

Wij zijn geen Zandvoorters van geboorte , maar wonen al zo lang hier dat de toren als gezichtspunt vanuit de verte moet blijven.
Ferry en Sien.
Robert Gaus
Gast

#24

2013-02-19 11:13

De watertoren is het gezicht van Zandvoort van welke kant je ook komt en vooral als je weer thuis komt.


Gast

#25

2013-05-28 07:04

Er is bijna geen ansichtkaart van Zandvoort, waarop de Watertoren niet staat. Bijna vanaf elk punt in de wijde omgeving is de Watertoren te zien. Dat is toch iets waar je trots op moet zijn en goed voor moet zorgen. Zandvoort zonder Watertoren is niet voor te stellen. Ik vertelde altijd vol trots "ik woon even voorbij de Watertoren", maar de toestand waarin de Watertoren verkeert is een blamage voor Zandvoort. Het lijkt meer en meer een plaatje uit een ghetto.