Veldzicht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Veldzicht.


Gast

#1

2013-03-25 08:49

Ik vind het belachelijk dat ze vldzicht sluiten, waar moeten z mt al die zware criminelen heen!
Nederland gaat kapot op deze manier, we mogen met elkaar hopen dat deze flutregering gauw ploft!!!!!
mariamartha

#2 Re:

2013-03-25 09:05

#1: -  

 te gek voor woorden. ook hoogeveen dicht maar elders (in het noorden) worden er in 2018 nieuwe gevangenissen gebouwd. ik ben het helemaal met de vorige 'spreker' eens. ook vwb de regering die aan de lopende band de verkeerde beslissingen neemt.


Gast

#3

2013-03-25 09:36

Een voetbalmaat van mij werkt in de gevangenis. Het is al erg moeilijk om rond te komen in deze tijd. Nog meer saneringen kunnen wat mij betreft echt niet. Hij moet ook gewoon zijn gezin kunnen onderhouden.
mevr. knol.

#4 boodchappen doen op het binnenhof

2013-03-25 09:58

Deze 'regering' heeft weer een plan uit de hoge hoed getoverd..........
maar o jee.... er lijken toch wel weer haken en ogen aan te zitten.......
Dus er wordt alweer geroepen dat het misschien ook anders kan....
Dat wordt dus weer een rondje boodschappen doen om het boodschappen doen op het binnenhof..
met als doel "behoud van pluche-zetels' voor deze regering en haar steeds kleiner wordende groep van medestanders... en hun wachtgeldregelingen"
En weer een 'beleidsuiting' die van geen kanten gaat werken..
het woonaccoord: werkt niet
de gemeentelijke en provinciale herindelingen: werken niet en kosten een vermogen aan 'wachtgeld' (is t ie weer ) en mensen die op de verkeerde werkplek terecht komen met alle gevolgen van dien...
voorstellen over studiefinanciering - pensioenen - etc etc..

Overal verdwijnen banen en geld en voorzieningen behalve 'in de pluche-wereld van de Haagse realiteit' ( en voor een ieder ander een nachtmerrie)

Waar enkele jaren geleden nog driftig bijgebouwd moest worden wat betreft penitiaire inrichtingen in het kader van het verhogen van de veiligheid(ook meneer Teeven) nu deze kaalslag en sloop

Ik meen me iets te herinneren van een kabinet dat bruggen wil bouwen????????????/

Nog niet ééntje gezien............






Gast

#5

2013-03-25 10:01

Er is de afgelopen jaren heel veel geld in Veldzicht geïnvesteerd en nu gaat hij dicht, zonde van al dat geld.

Gast

#6

2013-03-25 10:03

Het is van de zotte dat er zoveel gevangenissen dicht gaan. Maar het ergste van alles is dat er zoveel mensen op straat komen te staan. Waar is dit idiote kabinet mee bezig??!!

Gast

#7

2013-03-25 10:12

Belachelijk ! Het sluiten van een TBS instelling word in 1 adem genoemd met het sluiten van gevangenissen terwijl het hier niet gaat om "gewone" criminelen maar om mensen psychisch niet in orde zijn en daardoor crimineel gedrag vertonen. Gaan we die in 1 van die nieuwe gevangenissen met 2 personen in 1 cel drukken ? Veel succes en sterkte voor het personeel.
Is hier sowieso over nagedacht of heeft meneer Teeven net zolang instellingen van zijn schoolbord geveegd totdat hij weer een aai van de minister kreeg. En ach.... die 3500 medewerkers begeleiden we wel van werk naar werk. Welk werk? Er zijn niet echt veel passende banen voor iemand die zijn hele leven al cipier/bewaker is geweest.

Gast

#8

2013-03-25 10:39

Het kan en mag niet waar zijn dat een fpc als veldzicht moet sluiten.
Het is 1 van de grootste werkgevers in balkbrug en omstreken.
als veldzicht dicht gaat gaat een boel kennis en werkvreugde verloren.
Het is niet alleen een groot verlies voor de werknemers maar ook voor de patienten die in veldzicht leven.
En het zal ook een grote invloed hebben op de werkgelegenheid buiten veldzicht.
Ik begrijp het niet waarom
daarom hou veldzicht open.

Gast

#9

2013-03-25 10:40

Heel bijzonder om te lezen dat ze zo maar even zo veel instellingen willen gaan sluiten. Ze zouden ook kunnen bezuinigen op de luxe die de criminelen hebben. Stoppen met alle elektrische apparatuur die ze hebben bijvoorbeeld. De weinige werkzaamheden die ze doen niet uitbetalen maar gebruiken voor de inrichting. Ik weet niet hoe het zit met uitkering en dergelijke maar daar zou ook vast wel iets voor geregeld kunnen worden mijn inziens. Suk6 met de aktie!

Gast

#10

2013-03-25 11:17

niet best! waar gaat het heen met onze zorg in nederland!!

Gast

#11

2013-03-25 11:42

Open laten!!

Gast

#12

2013-03-25 11:46

Veldzicht dicht? Dat mag niet gebeuren. Ze hebben daar in Den Haag geen idee wat Veldzicht betekent voor het personeel, de patienten en de streek. Deze regio wordt onevenredig getroffen. Dat mogen wij niet laten gebeuren. De politiek is bezig om Nederland naar de knoppen te helpen. Ze hebben geen oog meer voor mensen. Ze plegen kiezers bedrog en doen aan kapitaalvernietiging.

Gast

#13 belachelijk

2013-03-25 11:46

Hoe kan men zo instelling sluiten, dit mag niet gebeuren

Gast

#14

2013-03-25 11:50

Het kan toch niet waar zijn!!
Alle opgebouwde kennis en ervaring in Veldzicht in combinatie met de beste behandelomgeving gaat verloren.
Gast

#15

2013-03-25 11:53

Deze regering maakt echt nederland kapot !!!
Bezuinigen, bezuinigen geld geven aan griekenland cyprus, spanje en ondertussen helpen ze Nederland naar de sodemieter gaan !!!!
Weg met deze regering !!!!!!

Gast

#16

2013-03-25 11:54

dit kan toch niet!!

Gast

#17

2013-03-25 11:59

buitengewoon dom/slecht. Alleen maar korte termijn denken alleen maar gefixeerd op euro's. De maatschappelijke schade van dergelijke besluiten zal vele malen groter zijn. En wat een kapitaalvernietiging. Wanneer ontwaakt de politiek uit haar euroslaap??

Gast

#18

2013-03-25 12:05

Voor de mensen die er werken. Zo zijn er nog meer werklozen in Nederland. Dat houdt de economie ook niet echt in stand.. De burgers leiden al genoeg onder de bezuinigingen!!

Gast

#19

2013-03-25 12:10

te gek voor woorden

Gast

#20

2013-03-25 12:21

Ik vraag me af waar ze denken mee bezig te zijn? Kleuters?

Gast

#21

2013-03-25 12:25

Veldzicht mag niet sluiten!

Gast

#22

2013-03-25 12:39

Waarom moet alles in het noorden sluiten dit is niet goed voor de werk gelegenheid zo loopt het platteland leeg en alles gaat naar de randstad
gast

#23 Re:

2013-03-25 12:40

#5: -

ja 70 miljoen is er geinvesteerd

 


Gast

#24

2013-03-25 12:49

Een financieel gezonde organisatie sluiten, 500 mensen op straat en een dorp dat uitsterft?
Dat gaat echt niet gebeuren!!!!

Gast

#25

2013-03-25 12:50

De regering draait een beetje door . Te gek voor woorden.