Geef Lelystad haar Openluchtzwembad terug!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Lelystad haar Openluchtzwembad terug!.

PH

#1

2013-05-07 14:50

Het wordt tijd dat wij ons Openluchtzwembad weer terug krijgen!

Gast

#2

2013-05-10 08:58

Het zou zo heerlijk zijn als er weer een openlucht zwembad hebben.Voor de kinderen is het heerlijk en ze zijn buiten en kunnen zwemmen.De Houtrib was fantastisch ik kan het weten ik woon al vanaf 1968 in Lelystad en toen waren mijn kinderen klein en hebben daar hun zwemdiploma gehaald,Was heerlijk toen !

Gast

#3

2013-05-10 10:50

Het zal tijd worden. Had nooit gesloopt mogen worden voor bungalows

Gast

#4

2013-05-10 11:16

Ik ben opgegroeid in Lelystad met de houtrib! Ik heb er mooie herinneringen aan en gun dat deze en volgende generaties ook

Gast

#5

2013-05-10 11:32

Ik vind het een mooi initiatief en ben ook opgegroeid met de Houtrib. Ook ik was verbaasd dat de Houtrib weg moest. Ik vraag me alleen af wie een nieuw openluchtzwembad zou moeten betalen. De markt ligt op zijn gat. De gemeente moet nog steeds bezuinigen en er zijn zoveel bestaande gebieden waarin nog geïnvesteerd moet worden. Zoals het gebied rondom Batavia Haven. Ik wil zeker geen spelbreker zijn, maar is daar al bij stilgestaan?

Gast

#6

2013-05-10 12:29

Ben even uitgeweken naar almere ivm studie dochter en werk man maar kan niet wachten om weer terug naar lelystad te gaan, please we willen weer een openluchtzwembad.

Gast

#7 Re: weinig van gehoord.

2013-05-10 15:59

beetje weinig ruchtbaarheid aan gegeven of probeert de gemeente er op deze manier vanaf te komen. laten we eerlijk zijn het is een ontzettend gemis in Lelystad.

 

 


Gast

#8 Re:

2013-05-10 16:22

Daar wordt zeker bij stilgestaan, maar dat stelletje arrogante gemeente-ambtenaren, die 30 jaar lang het ene na het andere peperdure prestigeuze project bouwen en weer laten afbreken, dient eens duidelijk gemaakt te worden dat een stad een plek is waar mensen leven, en geen investeringsproject is. Aan groei blijkt, gezien de huidige situatie, gelukkig een grens te zitten. Het is wel haast pervers hoe deze gemeente al jaren beslist wat goed voor haar bewoners is (want enige vorm van echte inspraak ontbreekt) en voor dit soort basale zaken geen ruimte wenst te scheppen. Zelfs het schoolzwemmen zal volgend jaar niet meer betaald gaan worden, moeten de scholen zelf gaan doen, maar die zijn al tot op het bod uitgeknepen. Men zou zich eens af moeten vragen hoe het mogelijk is dat zwembad de schoener door een welbewust gecreerde onderhoudsachterstand de nek om is gedraaid. Niet zo moeilijk hoor, kon er een mooi multifuctioneel sportcentrum uit de grond worden gestampt, waarvan het zwembadgedeelte een regelrechte aanfluiting was. Maar zo konden ze zichzelf weer op de schouders kloppen en bovendien wat vrinden leuke bouwcontracten gunnen. Ze moeten zich daar op het gemeentehuis de ogen uit de kop schamen voor dat gedrocht. Wat dat betreft ben ik reuze blij met de crises, dan kan deze gemeente iig niet oeverloos doorgaan met het verpesten van belastinggeld aan zaken waar niemand op zit te wachten, zoals bijv. vorig jaar de aanleg van een fietspad tussen de parkeerplaats bij de athletiekbaan en de beginweg 50 METER VAN EEN REEDS BESTAANDE FIETSPADVERBINDING tussen die 2 plaatsen. class='quote'>#5: -  

 


Gast

#9

2013-05-10 16:39

Sluiting oké, want we zouden er een subtropisch zwembad voor terug krijgen, maar de koploper is meer een mislukte ijsbaan, zo koud als het daar is.. Ik stem dus ook voor een mooie nieuwe Houtrib!!

Gast

#10

2013-05-10 17:00

Jaah kom op met dat zwembad daar wachten we al op sinds het sluiten van het openluchtzwembad!!!

Gast

#11

2013-05-10 17:06

Wij snakken naar een openlucht zwembad, dat is zo Lelystad is!!!!

Gast

#12

2013-05-10 17:12

Heb nooit begrepen waarom 3 baden dicht en dan maar 1 bad terug.

Gast

#13 Re:

2013-05-10 17:54

graag, laat onze kinderen dezelfde leuke ervaringen hebben die wij ook buiten hadden elke zomer

 


Gast

#14

2013-05-10 17:56

Helemaal te gek! Eindelijk!!! Hoop dat het echt zal gebeuren wat n hoop mensen zullen hier blij mee zijn! Waaronder mijn gezin en ik!!!

Gast

#15

2013-05-10 18:13

altijd leuke tijden gehad daar, maar idd wel weer terug komen.

Gast

#16

2013-05-10 18:21

Als hoodstad van Flevoland is het natuurlijk belachelijk dat er openlucht zwembad ontbreekt! Echt een groot gemis voor Lelystad!!
Gast

#17

2013-05-10 18:41

Goede herinneringen aan het openluchtzwembad. Heerlijk was dat met de kinderen. Maar een nieuw openluchtzwembad moet toch het liefst redelijk centraal een plek krijgen in Lelystad zodat het voor iedereen makkelijk te bereiken is.

Gast

#18

2013-05-10 19:04

Ik ben op gegroeid met de houtrib en heb daar hele fijne dagen doorgemaakt. In de zomer altijd met het gezin of vrienden de hele dag naar de houtrib. Het was een top locatie in lelystad en nu een groot gemis voor de nieuwe generatie.

Gast

#19

2013-05-10 19:33

Ik steun deze petitie maar we moeten ook realistisch blijven en niet de fout maken door alleen maar een open lucht zwembad neer te zetten zodat deze alleen in de zomer op is. Zorg voor in ieder geval een betere organisatie dan de Koploper want hun lopen echt de kantjes er van af.

Gast

#20

2013-05-10 19:36

neem een voorbeeld aan het flevopark bad te amsterdam geweldig buitenzwembad. een goed voorbeeld voor lelystad .in lelystad is al niet veel te doen met lekker weer.
.dus het buitenzwembad terug is een heel goed idee..leuke speeltuin erbij voor de kinderen! beter kan het niet . lelystad doe er wat mee!!

Gast

#21

2013-05-10 20:26


Gast

#22

2013-05-10 22:14

Mooie herrinderingen en super veel plezier gehad in me jeugd...en zou dat de jeugd van nu ook toe wensen...

Gast

#23 he halo! Re:

2013-05-10 22:42

#11: -  

 


Gast

#24

2013-05-10 23:15

het is toch ook van de gekke dat de gemeente niet eens wil luisteren naar alle oud lelystedelingen
wij weten nog hoe het echt gezellig en leuk was in lelystad

Gast

#25

2013-05-11 05:33

Goed initatief