De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.

Hank

#151 Re:

2013-08-10 15:07

#139: Hennie de Laar -

he-le-maail mee eens Hennie!

goed stuk!

Ik hoop dat Rutte of Ascher dit lezen maar denk het niet.

Die hebben geen enkele emphatie met het volk, behalve wanneer de verkiezingen weer aanbreken.

Dan liegen ze ons graag weer iets moois voor wat nog geen dag na de verkiezingen al weer verloochend wordt.

 

De enige oplossing is:
vernietig en vermorzel ze bij de vekiezingen

stem nooit meer op ze

oh ja... Mark! Waar blijven € 1.000 en die andere bedragen die je ons had beloofd?

Heel geloofwaardig ben je hoor.

Cocku Hals

#152 stem nooit meer op de VVD & PvdA

2013-08-10 15:09

stem nooit meer op de VVD & PvdA
Jantine van Hullekstein

#153 Re: stem nooit meer op de VVD & PvdA

2013-08-10 15:17

#152: Cocku Hals - stem nooit meer op de VVD & PvdA

Nooi meer PvdA

en de VVD verraad de ondernemers

als Mark Rutte niet heel snel een streep hierdoorheen zet, duidelijk en ferm, zonder doekjes er om heen of andere politieke grappen en grollen en truukjes, dan stemmen wij alleen niet meer op de VVD.

 

Het MKB zal bij de momende verkizingen een grote advertentie plaasten in alle dagbladen met een negatief stemadvies voor de VVD en P.v.d.A. als grootste vijand van het Mkb.

Dan weten ze dat deze actie gevolgen heeft voor hun politieke toekomst.

 

Ik heb heden als signaal mijn VVD-lidmaatschap sinds 1985 opgezegd.
Ik wil niets meer met een partij te maken hebben die haar achterban, hardwerkende ondernemers, een mes in de rug steekt.

Het is een grof schandaal.

VVD leden laat van u horen.
Ik ben er klaar mee.

Jantine van Hullekstein


Gast

#154

2013-08-10 15:58

Zelfstandigenaftrek afschaffen en weer op de belastingverhogingstour heeft totaal geen zin. Dat maakt de Nederlandse economie minder concurrerend en daar wordt niemand beter van. Sterker uit de crisis doe je met een ondernemende houding en ondersteuning van beginnende ondernemers en zelfstandigen.

Gast

#155

2013-08-10 16:48

Mèt dat kleine beetjer belasting'voordeel' kun je als ZZP-er blijven bestaan.
Zònder dat kleine beetje zal het ons doen verzuipen.
Dom, kortzichtig, simplistisch.
Zelfstandigen worden decennia lang gezien als de olie voor de economische motor. Ik geef toe, die motor loopt voor geen meter meer, maar voor een andere zal je nog altijd een 'olie' nodig hebben. Hoe denkt deze regering dat onze samenleving functioneert? Ooit zinvol over nagedacht?
Deze petitie is belangrijk!
Barbara
ZZP-er sinds 1985

Gast

#156

2013-08-10 16:51

De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-08-10 17:04



Gast

#158

2013-08-10 17:06

Alles onder het motto.... Hoe helpen we de kleine ondernemer in de vernieling en de economie verder in het slop

Gast

#159

2013-08-10 17:10

Als je als overheid geld tekort komt, ga eens snijden in je uitgaven. Niet de lasten verzwaren. Leidt tot minder consumptie vermogen, wat uiteindelijk weer leidt tot minder uitgaven, minder belastingen en meer werkloosheid. Zorg voor juist méér koopkracht door lagere belastingen. Hoe simpel.

Gast

#160

2013-08-10 17:51

Kabinet Flutte en Rampson weten van gekkigheid/dommigheid niet watvoor sprongen ze moeten maken. Wegjagen deze rampfiguren. Met pek en veren het land uit, en zich nooit meer vertonen hier.
Hoe kan een man, die op 47 jarige leeftijd nog bij zijn mama thuis woont, een land leiden? Niet zoals inmiddels overduidelijk is. Hij kan niet eens op eigen benen staan.


Gast

#161

2013-08-10 18:13

De petitie spreekt voor zichzelf..
Moustafa Bountin

#162 VVD

2013-08-10 18:49

Verraad van Democratie
Güdrün Boularous

#163 Re: Re: stem nooit meer op de VVD & PvdA

2013-08-10 18:55

#153: Jantine van Hullekstein - Re: stem nooit meer op de VVD & PvdA

Wij hebben ook ons lidmaatschap van de VVD opgezegd.

Kleuter Mark is een tikkeltje te licht voor de VVD.

Een man met ballen slaat met de vuist op tafel.

Wie is hier Minister President?

Mark of Lodewijk?

 

De PvdA draagt de zzp-er al helemaal geen warm hart toe.

Die denkt dat vrije jongens bij voorbaat kaalgeplukt mogen worden.

Maar de VVD...

Mark slappe dwijl, ga eens aan het werk en laat zien dat je tanden hebt.

Ga weg bij je moeder en zelf ook eens zelfstandig wonen zodat je weet hoe dat voelt, zelfstandigheid.

Regeren vanuit een roze wolk is nou niet echt realistisch te noemen.

Jürgen Schwitters

#164 naar het Malieveld

2013-08-10 19:04

Ondernemers van Nederland.
We leggen het land plat en gaan ook eens staken, maar dan wel op eigen kosten.
Niet doorbetaald en reiskosten vergoed zoals onze loonslaafmedelanders die niet weten hoe het voelt 90 uur per week in je onderneming te steken, jaar in jaar uit.

Dit land wordt pervers.
Het vertrouwen in de regering is ver gezakt onder het nulpunt.
Hoe kan een regering zo blind zijn en maar wat roepen.
Al maanden achtereen.

IS er een gat in de begroting?

* Geen JSF
* Geen defensie taken in het buitenland tijdelijk
* Geen Bonussen
* Geen fiscale paradijzen voor buitenlandse bedrijven die hier geen cent belasting afdragen
* Geen subsidiëring van speciaal onderwijs en kerkelijke instellingen (een vrije keuze, zelf betalen)
* banken laten meebetalen, afbetalingsregeling over meerdere jaren
* gevangenen dwangarbeid voor ondernemers laten uitvoeren, een veroordeelde van een winkeloverval/roof onder dwang laten werken bij de ondernemer die hij heeft beroofd, todat alle schade is vergoed, ook de inmateriele. Desnoods 30 jaar.



Gast

#165

2013-08-10 19:15

goede actie!

Gast

#166

2013-08-10 20:42

Doen! Tekenen dus, bedoel ik.

Gast

#167

2013-08-10 21:09

als zzp-er moet ik elke dag knokken voor paar euro en ik verlang ook eens vrije tijd die werknemers wel hebben. ik zie voordelen...ja...maar heb regelmatig zorgen om dit voor elkaar te krijgen.

Gast

#168

2013-08-10 21:34

Alles maar dan ook alles wordt er op dit moment kapot gemaakt in dit land. Wees blij dat er in dit land mensen zijn die voor eigen risico en zonder enige aanspraak op sociale voorzieningen voor hun eigen inkomen zorgen!!!! Daar mogen best een paar voordelen tegenover staan. Of is het de bedoeling dat we met z'n allen een uitkering gaan trekken en niets doen, omdat je zo meer over houdt??? Onbegrijpelijk deze regering.

Gast

#169

2013-08-10 23:22

Eens

Gast

#170

2013-08-11 05:28

Ik moet me nu dus -aftrekbaar- gaan verzekeren voor arbeidsongeschiktheid en pensioen. M'n geld aan onbetrouwbare verzekeraars geven. Misschien zie ik nog wat terug. Belastinggeld zie ik zeker niet meer terug dus nu overgeleverd aan woekeraars en bonustrekkers. Ik dek liever zelf m'n risico's af VVD. Heel ondernemend toch? En belastingverhoging op arbeid, hoort dat bij de Partij van de Arbeid? Goed dat hier actie wordt ondernomen, de verlaging van de zelfstandigenaftrek is aan me voorbijgegaan.

Gast

#171

2013-08-11 07:30

Om de kleine zelfstandige een bestaansrecht en continuiteit te geven in slechte tijden (en daar kunnen we nu toch beslist van spreken) is het crimineel om deze groep (arme) arbeiders op te laten draaien voor de graai praktijken van het bankenkartel en en overijverige EU functionarissen.


Gast

#172

2013-08-11 07:37

Dames en heren politici, laat het rekenwerk in deze tijd eindelijk eens doen door hen die wel het totale finanaciële plaatje overzien en niet elke post in isolatie bekijken.

Gast

#173

2013-08-11 08:28

We hebben geen andere voordeel! Als je een gewoon werknemer bent kun je voordelen van je werkgevers krijgen: pensioen, vakantie geld en dat soort dingen.

Gast

#174

2013-08-11 09:49

Decennialang is de kleine ondernemer, de zelfstandige zonder personeel en de thuiswerker genegeerd; allerlei regelingen gingen aan zijn/haar neus voorbij. en nú zijn we opeens potentiële melkkoe? Omdat het voor grote werkgevers minder aantrekkelijk is om mensen in vaste dienst te nemen? Wat een kromdenken!
Stuitend is ook dat de politiek lijkt te ontkennen dat vrijwel ELKE grote onderneming begonnen is als een eenmanszaak of een zaak aan huis. En door de digitalisering zal dat nog vaker het geval zijn.

Gast

#175

2013-08-11 10:16

Beste Lezers, dit kabinet zal net zo lang door blijven bezuinigen tot er niets meer te bezuinigen valt. Tel maar mee: 2014 afschaffingen bijzondere uitgaven ziekte kosten, afbouw uitbetaling heffingskorting aan niet werkende gehuwden, de pensioenen die steeds verder onder druk staan, nu de zelfstandigen aftrek. Wat volgt is de hypotheekrente aftrek, de belasting van bedrijfsvermogens in BOX 2 en als er dan niets meer is uiteindelijk de belastingen en btw verder verhoging. Het is niet anders maar hier hebben wij zelf voor gekozen. Wij waren zo dom om tactisch te stemmen bij de laatste verkiezingen en dit is onze beloning voor ons kudde gedrag.