Navid Sharifi moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Navid Sharifi moet blijven!.


Gast

#1

2013-08-13 21:08

hij is een goede jongen en vriend. Hij heeft zich al goed aangepast aan dit land en respecteert zijn vrienden(in). dus hij verdient om te blijven!!!

Gast

#2

2013-08-13 21:23

een persoon dat hier 5 jaar woont en goed Nederlands spreekt en jullie willen hem terug sturen van waar dat hij komt ik versta dat niet Belgie wil toch dat mensen zicht aanpassen als ze naar hier komen awel die jongen heeft zich perfect aan gepast er zijn hier mensen dien hier meer dan 5jaar wonen en dien geen noot Nederlands kunnen spreken en die zich nooit zouden aanpassen aan de Belgische cultuur en hem doet dat wel studeert werkt en jullie gaan hem terug sturen van waar die komt terwijl die niet weet van zijn van de land waar van hij afkomstig is mensen deze persoon zou een groot voorbeeld kunnen zijn voor de buitenlanders dien zich niet willen aanpassen schandalige gewoon!!! moest hij nu nog iets verkeerds dien waardoor hij een strafblad krijgt dan zou ik dat nog verstaan maar denk niet dat hij een strafblad geeft want als ik hem tegen kom zegt hij altijd een goeie dag !!!

Gast

#3

2013-08-14 12:46

Deze goed ingeburgerde en van engagement overladen jongen verdient het om in onze maatschappij opgenomen te worden. Het zou heel kort door de bocht zijn van de overheid indien ze dit niet naar waarde kunnen inschatton!!! Deze jongen is een toonbeeld van doorzetting en moet een voorbeeld zijn voor velen - zij die echt willen aansturen op integratie, maar ook voor veel jongeren van eigen komaf!
Carl

#4 block maggie

2013-08-14 21:00

Laten we met z'n allen Maggie deporteren, godverdomme!
Navid is één van de sjiekste gasten die ik in mijn carrière ben tegengekomen, leergierig, altijd bereid een ander te helpen, plichtsbewust, consequent, goedlachs, ...
Hopelijk haalt deze petitie iets uit en kan je hier blijven, want als er iemand het verdient, dan ben jij het wel Navid!

Gast

#5

2013-08-15 10:04

Laat hem blijven!!

Gast

#6

2013-08-15 10:07

laat hem blijven

Gast

#7

2013-08-15 10:16

navid moet blijven

Gast

#8

2013-08-15 10:18

navid eeft tog niets mis gedaan laat em tog blijve ......
Laurence Van Leuvenhaege
Gast

#9

2013-08-15 10:34

Wat moet een mens eigenlijk nog meer doen om geregulariseerd te worden??!!! Navid spreekt vloeiend Nederlands, heeft werk, heeft hier zijn rijbewijs gehaald, gaat naar school, draagt zorg voor zijn huishouden, staat in voor zijn eigen kosten, neemt elke kans met beide handen aan en nog is het niet goed genoeg. Na 5 jaar een leven opgebouwd te hebben in België, toch nog teruggestuurd worden, dit kan toch niet!

Iemand die tegen onrecht in de wereld is

#10

2013-08-15 11:02

Laat Navid toch in ons land blijven. Iemand die zich zo goed heeft geïntegreerd in ons land, zou nu terug moeten naar een land waar hij geen enkele band mee heeft. Dat is toch absurd ! Waar gaat de wereld toch naartoe?
Hij leerde de nederlandse taal, hij behaalde zijn rijbewijs, gaat naar school en heeft een job.
Hij heeft hier zijn vrienden, betaalt sociale bijdragen, enz....
Wat moet Navid nog meer doen om te bewijzen dat hij het goed meent en er echt voor gaat!
Men zou beter eens kijken naar al die anderen die hier van ons komen profiteren en op onze kosten leven. Daar is er pas werk aan.
Ik hoop dat we met zijn allen ervoor kunnen zorgen dat Navid hier bij ons in België mag blijven !


Gast

#11

2013-08-15 11:32

navid is een van de weinige werkende en beschaafde buitenlanders , hij moet blijven!! laurens

Gast

#12

2013-08-15 11:47

het is gewoon niet menselijk om iemand die hier volledig ingeburgerd is terug te sturen naar het land van oorsprong terwijl hij daar niemand kent en heel waarschijnlijk zelfs op straat zal moeten leven en in misdaad verglijden om te kunnen overleven. deze manier van handelen verontrust mij heel erg!!!!! ik heb geen vertrouwen meer in de mensen die aan het beleid zijn en ben beschaamd om Belg te zijn!!!

Gast

#13

2013-08-15 11:49

Ik vind dit niet verantwoord. Iemand naar een oorlogsgebied terug sturen kan gewoon niet. En zeker niet wanneer deze persoon er alles aan doet om hier een goed leven te kunnen leiden.

Gast

#14

2013-08-15 13:04

Er moet nu maar eens serieus werk gemaakt worden van mensen die uitgewezen worden.
ALs je al zolang aangepast bent aan de Belgische wetten is het kleinzielig dat je dan nog moet vertrekken.

Gast

#15

2013-08-16 17:24

hopelijk mag je blijven navid, je verdient dat

Gast

#16

2013-08-16 20:31

Omdat iemand die het goed meent om hem heeft.

Gast

#17 Re:buiten

2013-08-17 10:05


Gast

#18

2013-08-17 10:13

مهلا، يساعد كل العمال الذين بذل كل جهد لتجد نفسها بيبي، انتقل إلى ماديليك في أرجم التأكيد العمل وملف تقرير مع بعضها البعض، والباقي يتبع للمنزل مجاناً. أرجم

Gast

#19

2013-08-18 21:08

Jongens zoals Naavid verdienen echt om in België te mogen blijven!!!

Terugkeer zou einde van zijn leven kan betekenen !

Ik geloof in globaal solidariteit, jij ook?

Gast

#20

2013-08-19 15:37

Als voogd van andere NBMV weet ik maar al te goed hoe de situatie is van die gasten. en ik ken ook goed - uit ervaring - de problematiek van terugkeer naar een land dat men niet kent, waar men geen referenties meer heeft en die totaal gedesorienteerd is als land door de situatie. Vergeet ook niet dat ze aldaar soms vreselijke dingen hebben meegemaakt. deze jongeren moetenh hier een kans krijgen. Later - als ..... - is het aan hen om eventueel te belissing terug te gaan. en dan kunnen wij hen niet beter helpen dan door hen hier voldoende beorepservaring te laten opdoen.
Wij in West-europa vergeten de laaste tijd nogal vlug dat het de bedoeling is dat alle mensen een waardig leven kunnen opbouwen. Geef hen verdomme die kans
En onze eigen voorouders zijn ind e 19*de eeuw en masse verttrokken naar Noord-amerika en voor hen openen wij nu een museaum in antwerpen om onze helden en avonturiers (inde goede zin van het woord) te eren. Maar voor sukkelaars die omdezelfde reden naar hier komen hebben we geen aandacht.


Gast

#21

2013-08-19 18:09

In de feiten kan men Navid niet repatriëren naar Iran waar hij ook vluchtelingen was en lang geleden met zijn familie bescherming zocht.
Deze jongeman heeft waarschijnlijk, zoals zovelen, paspoort gevraagd bij Afghaanse ambassade om een humanitaire regularisatie 9bis aan te vragen....dan is hij vogelvrij en DVZ kan hem terugsturen naar Kaboel. En Waregem pakt hem op?!
Mevrouw De Block, waarom deze vlijtige gedreven jongens hier geen toekomst geven?
Bijna alle Afghaanse jongens die bij uw voorganger een arbeidskaart C kregen met verbod om bij OCMW aan te kloppen hebben nu een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.

Zo kan het ook voor Navid....en ook u zal er wel bij varen als je op pensioen gaat, want ze dragen bij aan onze welvaartstaat en helpen hun familie ginderachter vooruit. Dat is wat anders dan de "hulp" door de F16's van minister De Crem!
Laat ons daarvoor actie voeren. HIER IS HUN TOEKOMST !
Jozef Hertsens VLOSvzw

Gast

#22

2013-08-19 20:57

Wanneer gaan we eindelijk eens een HUMAAN ASIEL- en MIGRATIEBELEID hebben in dit land ?
Bart

#23

2013-08-19 21:00

Navid is een uit de duizend.Ik(ploegchef van Navid al 2jaar en een half)heb al veel mensen over de vloer gekregen en je zie al vlug of hij uit het juiste hout gesneden is.Navid is zo iemand,je moet het hem maar 1keer voortonen en hij is ermee weg.hij is erg leergierig.zoals nu in het asielcentrum(al een paar keer bezocht)leert hij een beetje Frans om de tijd te verdrijven.Zijn Nederlands is ook redelijk goed,maar hij praat wat te vlug('k moet dan zeggen praat wat trager)
Navid wilde zo vlug mogelijk zefstandig zijn,waar hij ook in geslaagd is.Hij heeft een rijbewijs behaalt(een autootje gekocht)een huurhuisje en dat allemaal met een halve loon want hij volgt nog 2 dagen school per week.Ge moet het maar doen.Navid ik zal je blijven steunen want je bent een vriend.

Maggie laat hem aub blijven want er zijn niet veel goede stielmannen op de markt.Ik heb zojuist op het nieuws gezien dat Afghanistan het onveiligste land is voor hulpverleners, wat dan voor Navid hij is volledig verwesterd en het zijn de eersten die geviseerd worden.Ik zou dat niet graag op mijn geweten hebben moest er hem iets overkomen.
En als er van repatriëring gesproken wordt wacht dan toch niet na 5 jaar,of als hij 21 jaar gekomen is hij is opgepakt na zijn verjaardag(happy birthday)

Gast

#24

2013-08-20 06:51

Gemotiveerde werkende jongeren heeft ons land meer nodig dan de vaste vreemde bajesklanten.

Gast

#25

2013-08-20 07:56

Men mag geen mensen, en à fortiori jongeren, terugsturen naar een volstrekt onveilig land waar daarenboven de cultuur haaks staat op de onze. De sociale relaties en prestaties die deze mensen hier in vele gevallen zoals ook in het geval van Navid Shariff,hebben opgebouwd, zijn essentieel voor een degelijke en evenwichtige verdere levensloop. Zij die hen deze omstandigheden en kansen ontnemen handelen mensonwaardig, gevangen in een kortzichtig politiek spel.