Behoud 1 MD-11 voor de Nederlandse Luchtvaarthistorie !!!!


Gast

#226

2014-10-18 22:44

Een van de laatste vliegtuigen met drie motoren. Het zou geweldig zijn om er een te behouden in een museum.

Gast

#227

2014-10-19 22:39

Als ik de ruimte en het geld had zouw ik de md11 zelf kopen en hem in mijn achtertuin zetten voor iedereen om te komen bekijken het is een van de mooiste vliegtuigen ooit gemaakt.


Gast

#228 MD 11 bijgenaamd de raket

2014-10-22 13:32

regelen dat er 1 hier blijft !


Gast

#229

2014-10-22 14:04

M.i. zou elke vervoersonderneming een ex. van een buiten dienst gestelde vervoers eenheid voor het nageslacht bewaren. KLM handelde juist met het afstaan van een Jumbo voor het luchtvaart museum in Lelystad. Is van hun zijde geen medewerking te verwachten ?

Gast

#230

2014-10-22 22:08

I hope this works! Greetings from Ireland!

Gast

#231

2014-10-24 14:47

Een van de mooiste kisten die KLM ooit gevlogen heeft!

Gast

#232

2014-10-24 15:43

mooiste vliegtuig dat er is

Gast

#233

2014-10-25 21:48

Best of luck I hope one gets preserved! I love MD-11!!

Gast

#234

2014-10-26 01:19

ik hoop zo ontzettend dat er een pax versie overblijft al zou hij ergens maar aan de grond blijven. als we hem maar in het echt kunnen bekijken. het is zo een uniek en iconisch vliegtuig

Gast

#235

2014-10-26 08:05

De md 11 moet echt blijven

Gast

#236

2014-10-26 09:28

Moet blijven 1 md11!!!

Gast

#237

2014-10-26 10:55

Great initiative. Preserve one MD11. Not only for Dutch aviation history but for world aviation history. Great job DC10 and MD11, thank you for many awesome adventures.
C.v.d.Beukel

#238 MD-11

2014-10-26 17:41

We moeten gewoon zo'n mooie kist in Nederland houden, waarvoor hebben we anders een luchtvaartmuseum. Weg is weg en komt nooit meer terug.

Martijn

#239 McDonnel Douglas MD11

2014-10-26 18:23

Hiermee komt niet alleen een einde aan de MD11 maar ook een einde aan een lange lijn van passagiers toestellen die veel invloed hebben gehad op de ontwikkeling van de luchtvaart. De DC3, DC6, DC8 en natuurlijk de DC10. De DC9 houdt de DC lijn van passagiers toestellen wereldwijd voorlopig nog in leven.


Gast

#240

2014-10-27 21:42

Vaak blijkt dat berouw na de zonde komt. Spijt krijgen doe je meestal wat later. Jarenlang stonden er in de jaren 6o Connies te verpieteren op Schiphol-Oost. Er was alle gelegenheid in die tijd om er eentje veilig te stellen.Jaren later is er een exemplaar in Amerika gekocht en voor ontzettend veel geld gerestaureerd. Dat moeten we toch niet willen... We moeten er eentje hier houden. Scheelt ook weer een enorm bedrag aan brandstofkosten om het toestel naar de woestijn in de V.S. te vliegen. H.A.J. Linderhof.

Gast

#241

2014-10-28 12:14

Eva Airways in Taiwan also have 3 MD-11 freighters

Will be retired shortly too !

This petition is a great work,I hope the MD fans in Taiwan could also have same petition for Eva Air

Gast

#242

2014-10-29 17:49

Een toestel die jaar en dag generaties lang voor een groot deel het aangezicht van de KLM bepaalde, daarvan moet er 1 bewaard worden, hetzij in Aviodrome, hetzij elders.
Mitchell MD11

#243 See you in heaven.

2014-11-01 21:20

Ik heb helaas nooit in een KLM MD11 gezeten. Wel van die van Martinair in 2004 naar Izmir Turkye. Helaas heb ik al vernomen dat al de toestelen zijn verkocht voor onderdelen en zal in januari 2015 de laatste MD11 naar Amerika worden gevlogen om gesloopt te worden. Daar gaat helaas het mooie toestel van de KLM en het laatste product van Mcdonald Douglas. Altijd mijn favorieten vliegtuig bouwer geweest. RIP MD11 i see you in heaven.

 

Grtz Mitchell


Gast

#244

2014-11-02 21:49

Prima actie, ik kan eigenlijk niet geloven dat er van dit bijzondere en markante vliegtuig en van haar voorgangster DC10, Die samen vanaf begin 70er jaren zulke trouwe werkpaarden en iconen voor de KLM zijn geweest, er geen een overblijft voor het nageslacht.
Hoe mooi is het: de eerste (DC2)en de laatste (MD11)Douglas van KLM samen in het Aviodrome!!!!

Gast

#245

2014-11-02 22:13

Ik heb mogen ervaren(als passagier)hoe het is om in dit vliegtuig op de vliegvelden van Guayaquil en Quito in Ecuador zittend in de cockpit de landingen te mogen ervaren.....vooral de landing in Quito was een hele ervaring tussen de bergen door landen op zo'n korte landingsbaan...geweldig toestel !!!

Gast

#246

2014-11-03 19:53

Ik heb mogen ervaren, (als passagier), hoe het is om in dit vliegtuig op de vliegvelden van Guayaquil en Quito in Ecuador zittend in de cockpit de landingen te mogen ervaren.....vooral de landing in Quito was een hele ervaring tussen de bergen door landen op zo'n korte landingsbaan...geweldig toestel !!!

Gast

#247

2014-11-08 11:28

Prima initiatief, waarom slopen dat hebben we ook al gezien met de Constellation eerst jaren op Schiphol gestaan en toen laten slopen waar men later spijt van kreeg, ook die toestellen konden niet meer verkocht worden om te vliegen.

Gast

#248

2014-11-11 22:28

Zeker 1 overhouden en hoezo de 747 wel in aviodrome! ?...

Gast

#249 Re: Ik ga door tot het bittere eind!!!!

2014-12-29 17:17

#25: Barry Schuuring - Ik ga door tot het bittere eind!!!

Ik kan niet meer tekenen doordat de petitie al is gestopt :(