Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

pancake

#1 petitie voor claudio

2014-01-04 05:37

degenen die zwijgen zijn even schuldig,claudio verdiende niet om te sterven ...

Gast

#2

2014-01-04 05:53

Getekend voer meer gerechtigheid in de maatspagappgj op te laten komen !!!
Echt schandalig hoe deze goede jongen zijn leven ten einde ïs meten komen hoor dat dit hoog genoeg bestaft zal worden

Gast

#3

2014-01-04 06:53

Zeer goed iniatief, hopelijk haalt het iets uit en worden allen die daar mee te maken hebben gestraft.

Gast

#4

2014-01-04 07:27

dit had nooit moeten, mogen en kunnen gebeuren indien er ingegrepen werd!dan waren we hem nu niet kwijt!

Gast

#5

2014-01-04 07:35

Heel mooii dat er eindelijk iets word gedaan!
Sterkte voor familie en vrienden van Claudio. X

Gast

#6

2014-01-04 07:41

Zinloos geweld blijft elke dag opnieuw bijkomen, Waarom ? Omdat er niet grondiger gestraft word en ze geen verdiende straffen krijgen. Dit moet stoppen. ……...

Gast

#7

2014-01-04 07:47

Neen tegen alle soort van geweld tegen wie dan ook mens of dier ! Op zoek gaan naar de((( oorzaken waardoor mensen geweld gebruiken))) zoals overdreven alcohol drug gebruik en nog zoveel meer.

Gast

#8

2014-01-04 07:48

Wat denken jullie te bereiken,juist niks,gewoon eventjes iets invullen en voor de rest gewoon niks doen zo zijnwij Genkenaren,grote mond en hopen dat iemand anders het maar oplost,toch wens ik iedereen veel succes,en veel sterkte aan de familie

Gast

#9

2014-01-04 07:49

Dat deze petitie mogen helpen en Genk eindelijk eens wat veiliger word
en deze cafe gesloten word, dit gaat er echt over. Schandalig is het!

Gast

#10

2014-01-04 07:54

Dit had kunnen vermeden worden. Er moet iets gedaan worden tegen zinloos geweld!! dit is gewoon absurd... veel sterkte toegewenst aan familie..

Gast

#11

2014-01-04 07:58

Er zijn geen woorden voor dit gebeuren. Waar gaat het allemaal Naar toe. De cafe Moët voor goed gesloten worden , en de eigenaar Moet ook gestraft worden. Maar wat we ook zeggen , het Brengt ons Claudio spijtig Genoeg niet terug he , maar weet 1 ding Claudio zou nog bij ons zijn moest er Iemand hebben in gegrepen, en dit is niet gebeurd , dat maakt het verlies van onze vriend Alleen maar pijnlijker !!!!!!!!!

Gast

#12

2014-01-04 08:05

Ik hoop dar zoveel mogelijk mensen deze petitie ondertekenen.

Gast

#13

2014-01-04 08:18

ik heb claudio gekend,niet zo heel goed,af en toe sloegen we een babbeltje,hij was een lieve jongeman die dit zeker niet verdiend heeft,dit verdiend helemaal niemand,ik vind dat de cafébaas hier ook gestrafd voor moet worden omdat hij geen hulp aanbood,zelfs de politie niet belde op het moment toen ze hem afsloegen,deze man verdiend geen zaak,want je moet je klanten helpen als ze in de problemen geraken,al was het al de politie bellen en de ambulance,was dat direct gebeurd,hadden ze claudio nog kunnen redden,moesten zijn familie en vrienden dit zwaar verlies niet moeten meemaken,zover ik claudio gekend heb door met hem te babbelen,was hij een lieve warme persoon, laat hem nu en zijn familie niet in de steek door de daders direct vrij te laten en door de cafébaas ongestrafd te laten,ook de klanten die er zaten gaan zeer niet vrijuit,zo zie je dat er geen respect meer is en dat ieder voor zich leeft,niemand helpt nog een ander in nood,erg vind ik dit,de klanten moeten er bij stilstaan dat dit hun ook kan overkomen,hebben zij dan ook niet graag dat iemand hun helpt????? veel sterkte aan de familie,vrienden en kennissen,claudio,er zijn veel mensen die u missen,maar je bent hierboven veilig en wel,en zonder pijn,je leeft verder in de harten van iedereen die je gekend hebben,en ooit komt de tijd dat jullie herenigd worden,xxx

Gast

#14

2014-01-04 08:20

een schande wat er gebeurd is zoiets kan niet en mag niet bij niemand . !!!!!!!

Gast

#15

2014-01-04 08:31

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor heel de familie en vrienden...het is met geen pen te beschrijven hoe mensen kunnen zijn om zo iets te doen en zo op te lossen en dan ook nog niet helpen...waar gaat de criminaliteit toch naar toe...die dit gedaan hebben moesten ze hetzelfde mee doen wat ze hem en de familie hebben aangedaan...ik weet dat je hiermee niks oplost maar het is gewoon onrechtvaardig...

Gast

#16

2014-01-04 08:32

Als eerste wil ik de familie van claudio veel sterkte wensen. En als volgt ben ik er volledig mee eens met deze petitie... RIP Claudio, het ga je goed daar boven. Van een goede jeugdvriend claudio s

Gast

#17

2014-01-04 08:33

STOP zinloos geweld, en doe er aub ook iets aan!!
Het zal Claudio jammer genoeg nooit terug brengen,
RIP Claudio en heel veel sterkte aan zijn familie gewenst!!!

Gast

#18

2014-01-04 08:45

Dit is niet met een pen te beschrijven wat er daar gebeurd is! Iedereen moet gestraft worden, de dader(s) en iedereen die het heeft zien gebeuren zonder in te grijpen. En grote mond en uiteindelijk helpt of doen we niks? We kunnen ook geweld gaan gebruiken, maar lost het dan iets op? Ik weet 1 ding heel zeker en dat is als het omgekeerd zou geweest zijn dan was Genk te klein geweest! En ja dan zijn wij inderdaad veel te braaf door enkel een petitie te tekenen en deel te nemen aan een mars tegen zinloos geweld en verdraagzaamheid.... Lieve Claudio ik zal je missen, maar je zit voor altijd in mijn hart xxx

Gast

#19

2014-01-04 08:48

Ik vind het een super goed initiatief wat jullie doen; Heb zelf 2 kinderen en wil me zulk iets niet durven indenken. Ik hoop echt dat jullie hiermee iets bereiken en hopelijk wordt iedereen die ermee te maken heeft op de gepaste wijze gestraft.
Giova

#20

2014-01-04 09:06

Wat is er toch allemaal aan het gebeuren in Genk? Ik ben sinds juni aan het reizen in Australië en ik hoor alleen maar slecht nieuws vanuit Genk. Kinderen worden ontvoerd, zotten beginnen te schieten aan de italiaanse kerk. Een onschuldige jongen wordt in mekaar geslagen met de dood als gevolg. Niemand heeft het recht om een andere persoon te beroven van zijn leven! Ik hoop echt dat mijnheer de burgemeester Wim Dries actie begint te ondernemen en de serieuze feiten begint te straffen. De politie moet zich meer engageren om dit soort problemen op te lossen en niet nutteloos passen vragen en boetes uitdelen. Is de burgemeester hiervoor terug verkozen geweest? Ik begin toch mijn twijfels te krijgen over het huidige bestuur van Stad Genk! Het begint tijd te worden dat dit bestuur begint plaats te maken voor nieuwe en jonge mensen die geven om Genk en de GENKENAREN. Ik hoop dat als ik over een half jaar terug in mijn geboorte stad kom, dit allemaal achter de rug is. Dit gezegd, mijn innige deelneming aan de familie Coppola en de vrienden van Claudio. RiP

Gast

#21

2014-01-04 09:09

Mooi gezegd en idd claudio was een pracht van een kerel
♡♡♡

Gast

#22

2014-01-04 09:12

Dit heeft niks met rascisme te maken, mijn stiefbroer is half marokkaan en superkerel maw de uitleg van het is weer op ons enz... vergeet het maar als het zo gegaan is !!! Mijn handtekening is er vooral voor de jongen, hij verdient rechtvaardigheid in deze soms koude wereld precies! Wat voor mensen zijn dat vraag ik me dan af ? Karma komt wel terug nr hun... sterkte aan de familie van het slachtoffer !

Gast

#23

2014-01-04 09:29

afschuwelijk!!! dit had niet mogen gebeuren,

Gast

#24

2014-01-04 09:31

afschuwelijk !!! dit had niet mogen gebeuren, café moet voorgoed gesloten worden,dit verdiend niemand er zijn geen woorden voor!! rust in vrede claudio

Gast

#25

2014-01-04 09:31

Het is nog altijd ongelooflijk dat zo iets is kunnen gebeuren op deze manier!!!