Weg met Rutte

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Weg met Rutte.


Gast

#1 Lol

2014-01-14 21:41

Lol

Gast

#2 Griezel Rutte

2015-02-27 18:26

Ik vind Rutte een hele enge man.  Met dat enge rattenbekkie. Ben benieuwd wanneer hij een keer uit de kast komt die speudo hetero :-)


Gast

#3

2015-08-18 21:20

Weg met Rutte en meeloper Alexander, de euro leugenaars.

Gast

#4 Re:

2017-04-03 12:55

#3: -  

 Hij is er toch  in geslaagd van NL in slaap te  wiegen.Haaft me nu verkiezingen(1) of een opiniepeiling gehad?Indien 1 :waar zijn dan die 3 van kleine parijtjes?Voldoende persoonlijke stemmen maar beneden kiesdrempel.En waar zit hier de wil van de kiezer?

Politiek correct

#5 Helemaal niet

2018-07-14 13:15

Rutte zou nog veel moeten bezuinigen op de portemonees van SP en GL kiezers. Dat zal ze leren

calbli

#6

2018-12-17 09:50

De Groningers kregen gelijk waar ik het helemaal mee eens ben.Wij betalen er nu de rekening van zo gaat dat bij hun.Dit is met alles zo pronken op vergaderingen mooie uitjes met declaraties en aan ons de rekening sturen.Zolang wij niets doen gaat het gewoon door en zullen hun altijd winnen.Dit systeem moet weg mensen die geld verkwanselen en er nooit de rekening voor krijgen.De heer Rutte is er al nu voor aan het zorgen dat wanneer hij uitgepraat is en weggaat hij bij een duur bedrijf een goede baan krijgt.Daar doen ze het allemaal voor.