ABP STOP Israël Boycot!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie ABP STOP Israël Boycot!.


Gast

#176

2014-02-01 21:19

Sta voor 100procent Cather Israel.

Gast

#177

2014-02-01 22:00

Weet dat wie Het volk israël zal benadelen de hand van God tegen hem is kijk naar de oekraïne kijk naar amerika zij laat israël los en de economie stort in .
Zo kan ik nog wel doorgaan. VITENS pas op uw zaak het kan maar zo zijn dat nederland straks geen water meer krijgt van dit bedrijf want wie mijn volk aanraak raakt mijn oogappel aan

Gast

#178

2014-02-01 22:05

Stop de boycot Israël

Laat U stem horen, en sta achter Israël

Gast

#179

2014-02-01 22:29

Hebreeën 10 :30 Wij kennen immers Hem Die gezegd heeft: Mij komt de wraak toe, Ik zal het vergelden, spreekt de Heere.
31 Vreselijk is het te vallen in de handen van de levende God.
Joël 3 : 1 Want zie, in die dagen en in die tijd,
als Ik een omkeer zal brengen in de gevangenschap van Juda en Jeruzalem,
2 zal Ik alle heidenvolken bijeenbrengen
en hen doen afdalen naar het dal van Josafat.
Daar zal Ik met hen een rechtszaak voeren,
vanwege Mijn volk en Mijn eigendom Israël,
dat zij onder de heidenvolken verstrooid hebben.
Mijn land hebben zij verdeeld.

Gast

#180

2014-02-01 22:40

Beste mensen van ABP,
Laat u niet verleiden om de leugens te geloven, die Nederland en de VN rondstrooit, er heeft immers nooit een Palestijns volk bestaan!
Lees het boek van Mark Twain (1870)Er bestaan ook geen bezette gebieden!, duik eerst eens in de echte geschiedenis! Kijk naar het besluit van de Volkerenbond in St.Remo.

Gast

#181

2014-02-02 00:26

Een deel van mijn pensioen heb ik bij het ABP opgebouwd. Ik woon nu in Israel, het enige democratische land in deze regio. Waar alle arabische inwoners van ons land evenveel zeggenschap hebben als iedere joodse inwoner is het voor joodse mensen zo goed als onmogelijk in een arabisch land te wonen. Nergens is zoveel eerlijke inspraak en gelijkheid als in Israel. De media in Nederland geeft een verwrongen en onevenwichtig beeld van de situatie in ons land. Het is onmogelijk dat een land met nauwelijks 7 miljoen inwoners een bijna gelijk aantal arabische bewoners op te nemen. Dit getal staat ook geenszins in verhouding met de mensen die hier, vrijwillig, zijn vertrokken. Op aandringen van terroristische groepen die Israel van de kaart wilden vegen en hen dan 'terug zou laten gaan'. Kortom, Israel is een democratie, met gelijke rechten voor iedere inwoner en met de wens voor vrede met Palestijnen en alle andere omliggende landen met hun inwoners. Laat u niet misleiden door linkse media die uw beeld volledig vervormen en absoluut geen eerlijk beeld van de situatie in Israel geven.
Israel is GEEN apartheidsstaat, integendeel. Het zou heen erg onrechtvaardig zijn uw investeringen in Israel terug te trekken (en finacieel heel onverstandig, want we hebben hier briljante technologen die de meest spectaculaire technologie voor de toekomst zullen ontwikkelen).
Tamar

#182 Re:

2014-02-02 00:36

#160: -

Beautiful! People and companies have no idea how many smartness in their technology comes from Israel. On the long run they'll only damage themselves by boycotting us.


Gast

#183

2014-02-02 06:50

De BDS beweging is eenzijdig, uiterst beperkt, agressief en maakt gebruik van goedkope banale en oppervlakkige propaganda. Een ieder die zich puur en alleen door hen laat informeren doet zichzelf tekort. Onafhankelijk van de uitkomst.

Gast

#184

2014-02-02 07:49

Waarom kruipen linksmensen in bed met de moslims, met de moslim-Palestijnen ?

Gast

#185

2014-02-02 08:40

Boycot van Iran wordt door regeringen georganiseerd. Deze boycot acties van Israel ontstaan uit neurotische gevoelens van onlust, verklaart door vage, ondoordachte argumentaties. "Die Juden sind unser Unglueck" Deze gevoelens zijn de basis van antisemitisme aangezet door ophitsing van publieke personen als Timmermans, Ashton en Kerry.

Gast

#186

2014-02-02 08:57

Door het ondertekenen van deze petitie geef ik uiting van mijn afschuw en wens dat alle Nederlandse investeerders duidelijk afstand nemen van de opruiende en discriminerende oproep van de BDS-beweging om Israel te boycotten.

Gast

#187

2014-02-02 09:49

Israël. Heeft bestaansrecht er moet nog veel gebeuren en hopelijk kunnen zij samen leven in deze wereld de Palestijnen en Israëliërs ik blijf het hopen

Gast

#188

2014-02-02 09:50

breng Israël aub niet in het nauw. Bemoedig deze staat om door te gaan met het goed doen aan de Palestijnse bevolking...want dat doen ze, maar daar bericht de media niet over

Gast

#190

2014-02-02 12:19


Gast

#191

2014-02-02 12:45

Helpt een boycot de gewone man in de straat?

Gast

#192

2014-02-02 14:08

Het is vreemd. Israel beschermd zijn burgers en dat mag niet. Terwijl er geen enkele reaktie kwam toen ze met die talloze (zelfmoord) aanslagen zaten...

Gast

#193

2014-02-02 16:10

Het boycotten is meer dan schandalig en uitermate selectief. Hoeveel dictatoriale landen waarmee Nederlandse bedrijven zaken doen en ontwikkelingsgelden krijgen van onze Nederlandse overheid worden mensen vervolgd, van vrijheid beroofd en tegenstanders vermoord. Daar is in Israel absoluut geen sprake van. In Israel zelf wonen heel veel Arabieren, hebben zitting in het Israelische kabinet en profiteren mede van de Israelische economie. Zo ook de mensen op de Westbank. Kijk naar Gaza, volkomen bestuurd door hun eigen mensen, hoe "goed" hun economie draait en hoe de omstandigheden van de bevolking is. Gebruik het gezonde verstand en stem tegen deze boycot van Israel.

Gast

#194

2014-02-02 16:28

Investeer in ISRAEL

Gast

#195

2014-02-02 16:32

Deze maatregels tegen Israël moeten stoppen.

Gast

#196

2014-02-02 17:22

Am Israel chai

Gast

#197

2014-02-02 17:56

Volgens internationaal recht zoals dat vastligt in de Balfourverklaring 1917, San Remo Conferentie 1920, Palestina Mandaat 1922, Verdelingsplan VN 1947 en Resolutie 242 VN 1967 staat Israël in haar recht, d.w.z. de Joodse aanwezigheid in Judea en Samaria en Jeruzalem-Oost is niet illegaal. Internationale politiek heeft geen boodschap aan recht, maar laat zich in de luren leggen door oliebelangen en angst voor de vijfde colonne in het Westen van de islam. Degenen die Israël op de korrel nemen lijden bovenal (on)bewust aan opstand tegen de Schepper die zich bekend gemaakt heeft als de God van Abraham, Izaak en Jakob. Als je vindt dat de Bijbel een leugen is moet je daar maar mee doorgaan. Als de Bijbel echter het Woord van God is, zou ik maar eens achter mijn oren krabben. Want de tekst uit Genesis 12:3 geldt ook vandaag! Hoe dan ook: al is de (wereld-politieke) leugen nog zo snel, de (Goddelijke) waarheid achterhaalt haar wel. Uiteindelijk zal alle knie zich buigen voor de Schepper en jaarlijks in Jeruzalem lof komen betuigen. Wàt een toekomst!

Gast

#198

2014-02-02 18:25

een ieder die Israël vervloekt, vervloekt zichzelf. Zo zullen ook alle acties tegen Israël(Gods volk en oogappel, ondanks alle tekortkomingen en wie heeft die niet!?)De God van Israël zal ieder oordelen en volken en leiders straffen, die Israël haten.Het is een geestelijke strijd, waarin satansmachten/personen proberen Gods doel te dwarsbomen!!

Gast

#199

2014-02-02 18:58

wie Israel zegent wordt gezegend! Het is Gods volk. shalom. M.

Gast

#200

2014-02-02 19:01

Begrijp niet dat mensen uit het NL onderwijs er bij het ABP op aandringen Israel te boycotten ze hebben zeker nog nooit kennis genomen van wat de Palestijnse kinderen op school voor "leer"boeken hebben.