ABP STOP Israël Boycot!

ABP STOP Israël Boycot! / Mededelingen / ABP Blijft Investeren in Israëlische Banken / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-07 19:27

Israël forever!

Gast

#2

2014-02-07 19:47

Het gaat niet om ABP, maar om PGGM.

Gast

#3

2014-02-07 20:13

Stop de Israël boycot!

Gast

#4

2014-02-07 20:15

Aan het ABP,

Als klant en als ingezetene van Nederland wil ik u beleefd verzoeken te stoppen met uw voornemen Israel te boycotten. U brengt hiermee schade en leed aan het Joodse volk -dat na eeuwen nodeloze vervolging eindelijk weer terug is in eigen land waar het nog steeds de wonden likt van de gevolgen van WOII- en aan de gehele omgeving.

Wie bent U APB dat u denkt het beter te weten dan het Joodse volk zelf wat er wel en niet kan gebeuren om tot echte vrede te komen? Waarom moeten volgens U slachtoffers de rekening betalen? Kijkt U eens naar de regio waar Israel ligt, en U ziet dat er overal problemen worden veroorzaakt door de Arabieren zelf.
Waarom zou Israel de Palestijnen nog meer tegemoet moeten komen als telkens blijkt dat deze groep absoluut geen vrede met Israel wil!

Een deel van de Gazastrook is aan hen weggegeven en zij hebben het vernield en gebruiken het om dagelijks raketten op Israel af te vuren!
De Sinai is weggegeven en nu huizen de terroristen er. Dat is wat er gebeurt met elke vinger die toegestoken wordt. Ik verzoek u zich hieraan niet mede schuldig te maken.
Het zou reuze helpen als u de Arabieren eens aanspreekt op hun verantwoording in deze zaak, de haarcampagnes stopt en het tot een werkelijke dialoog komt. Het kan niet altoos van een kant komen.
Tot slot ziet u wel wat een geweldig land Israel is, met enorm veel capaciteien en hoeveel voordeel wij als Nederland er bij kunnen hebben zaken met dit land zaken te doen.
Israel hoort tot de top landen waar innovaties gedaan worden die wereldwijd gebruikt worden.
U laat een machtige kans liggen als u niet in zee gaat met deze knappe koppen uit het M.O. U doet Nederland tekort door deze kansen niet te grijpen.

Ik hoop dat ik me niet hoef te schamen, niet als klant en zeker niet als Nederlander!

Dank U wel,

Margaret B.

Gast

#5

2014-02-07 20:19

volstrekt mee eens

Gast

#6

2014-02-07 20:24

Jullie hebben geweldig goed werk verricht, ga zo door. Het is belachelijk zoals enkele bedrijven zich gedragen.Eigenlijk zouden wij deze bedrijven moeten boycotten!!

Gast

#7

2014-02-07 20:50

Het verborgen anti-semitisme rukt op!
Woest

#8 NSB

2014-02-07 22:39

Deze actie meurt de pan uit. Wat een stelletje antisemieten, NSB-ers en landverraders bij elkaar. Had het gore lef gehad zo'n actie in 1955 in Amsterdam-zuid op te zetten. M'n opa had je poten gebroken en daarna je nek. Je had Amsterdam niet levend verlaten. Nadat we Mussert hebben opgehangen in 1946, zijn we vergeten nog een zooi landverraders op te hangen.....eerst 140.000 Joodse Nederlander isoleren, d.m.v. acties als "Nicht kaufen bei Jüden" en daarna 104.000 Joodse Nederlanders laten deporteren naar de gaskamers.
Anno 2014 beginnen de Nazi's, SS-ers en NSB-ers zich hier weer te roeren en werderom met hun credo: "Nicht kaufen bei Jüden", met als uiteindelijke doel het Judenrein maken van de hele Levant.
Als ik die BDS gasten e.d. ergens voor een supermarkt tegenkom of elders, vreten jullie als eerste je folders ter plaatse op en ik hoop een touw bij me te hebben, want bungelen zul je!!

Gast

#9 Re: eens

2014-02-08 07:46


Gast

#10

2014-02-08 09:34

Dat is een moedig besluit en een ontwikkeling om dankbaar voor te zijn.

Gast

#11

2014-02-08 12:22

Moeilijk te doen het zijn voor al de Marxistische Joden die antie Israel zijn.Zelfs ben ik er voor.

Gast

#12

2014-02-08 13:21

Hartelijk dank en ga door met uw werk !.Shalom

Gast

#14

2014-02-08 17:09

Dat het ABP op haar schreden terugkeert vind ik uitstekend.
Iedereen die in een kwestie van al dan niet rechtvaardig handelen, maar één kant aan een zaak wenst te zien kan NOOIT een afgewogen, eerlijk oordeel vellen.

Het linkse eenzijdige oordeel over Israël is een onaanvaardbare goedkoop soort antisemitisch volksgericht.

De BDS acties zijn opgezet door mensen die op voorshand de Palestijnen nadrukkelijk willen bevoordelen en feitelijk Israël willen uitschakelen als land..
Ik ben een vriend van Israël en wens dat land rust, vrede en veiligheid toe en ik steun elk initiatief die dat teweeg brengt..

Gast

#15

2014-02-08 17:42

De roep om Israël te boycotten vind ik hypocriet. De VN staat al jaren bekend als propagandist van de “Bende van Ramallah”. Er is nog nooit een resolutie aangenomen tegen de haatcampagnes en het voornemen de staat Israël te willen vernietigen. Op juridische gronden heeft Israël de beste papieren. Dus handen af van Israël!

Gast

#16

2014-02-09 08:08

Wij zijn blij dat u als werkgroep voor Israel opkomt en zullen dat blijven steunen.

Gast

#17

2014-02-10 15:45

Is het nu nog mogelijk om te tekenen?

Gast

#18

2014-02-12 22:05

Alleen de door Arabieren beheerste VN praat over illegale nederzettingen in het gebied dat door Israel gedwongen werd heroverd op Jordanië in 1967. Tot dan was het illegaal bezet en zijn Joden uit Judea en Samaria gedeporteerd door Arabische progroms.
In 1948 werden duizenden Joden uit de oude stad van Jeruzalem gedeporteerd door het Jordaanse leger met achterlating van huizen en andere bezittingen en 57 synagogen die grotendeels verwoest werden. Israel heeft direct na de 6 daagse oorlog het gebied terug willen geven aan Jordanië met uitzondering van Jeruzalem, dat weer een stad werd. Ook had het gebied grotendeels al een nieuwe Palestijnse staat kunnen zijn als de PA niet steeds weer nieuwe en onmogelijke eisen zou stellen. Dw Palestijnse leiders zijn niet bereid tot enig compromis en wijzen iedere vredesregeling af. Tevens voeden zij hun bevolking op in haat tegen Joden zodat ook vanuit de bevolking geen verzet van redelijk verstand kan worden verwacht tegen de PA. Het uiteindelijke doel, ook van de BDS beweging, is de ontmanteling en vernietiging van de de gehele staat Israel.


A.M. de Lieme
Amsterdam

Gast

#19

2014-11-20 16:07

wat een geluk dat het zo goed is afgelopen,
hartelijk dank voor jullie hulp
Clara Klein