Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / En weer 250 mensen die onze petitie steunen!! / Opmerkingen


Gast

#1

2014-03-05 16:25

Laat wethouder Helms weten dat zijn gedrag en uitlatingen in de krant stuitend zijn voor de mensen die met de luchthaven van doen hebben. Alweer een politicus die er niets van begrijpt

Gast

#2

2014-03-05 16:28

Het is toch opmerkelijk dat de Alders-tafel de belanghebbenden moest verbinden. Maar het lijkt er steeds meer op dat er maar één belanghebbende is: EindhovenAirport !!! Ook Alders is weer een slim politicus gebleken : veel beloven en weinig geven doet de gekken in vreugde leven. J.Vriens

Gast

#3

2014-03-05 17:08

Welke partij steunt deze petitie?

Gast

#4

2014-03-05 17:32

Een Eindhovense wethouder beschuldigde jullie van het verstrekken van valse informatie. Zorg dat jullie hierop ook in het ED kunnen reageren. Anders gaat het een eigen leven leiden!

Gast

#5

2014-03-05 17:53

Als bewoners van onder de landings- en aanvliegroute( Zandoerle) ervaren wij helaas al jaren meer dan héééél veel overlast.Door geluid en luchtvervuiling.
Nog erger, jaren hoopvol klaargestaan voor de BOW. Zelfs hier mocht men "geheim" een geluidspaal plaatsen. Hiervan maakte de Bow de statistieken om in de diverse rapporten melding te maken dat er veel meer overlast was dan uit de geluiden van den Haag bleek! Maar helaas de BOW bleek niet betrouwbaar en kwam en komt nog steeds niet op voor de belangen van de omwonenden. Zij kiezen voor hun eigen aanzien in de diverse commissies onder het motto we moeten wel mee blijven praten. Het resultaat is zichtbaar. Wij leden BOW worden niet voor vol aangezien, erger nog, wij worden nu al jaren ondergesneeuwd omdat de hr. Kopinga en hr. de Jong zich zelf zo graag horen praten en zich nog liever op een groot voetstuk plaatsen. Kortom:
de BOW verkwanseld al jaren onze belangen!!!!!!

Dus lezers doe geen melding bij de BOW: geeft alleen maar negatieve energie. Richt zelf binnen deze club een protestclub op die de barricade op durft te gaan.

Waar blijft onze HERMAN VINKERS???

Gast

#7

2014-03-08 15:16

doorgaan , het is misdadig hoe ze met ons omgaan !!

Gast

#8

2014-03-21 17:42

Ik moet 's morgens om 5..45 uur opstaan want ik moet om 7.00 uur beginnen met werken. Hoe moet ik aan mijn nachtrust komen als er nog later vliegtuigen over komen?

Gast

#9

2014-03-27 08:26

Iedere keer snoept airport er wel iets bij en je denkt als snel ach ja valt wel mee maar ondertussen is het wel heel veel aan het worden