Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Ik doe aangifte tegen Geert Wilders / Mededelingen / Hoe aangifte te doen / Opmerkingen


Gast

#1

2014-03-21 13:29

Voor aangifte moet je langs het politie bureau of een brief sturen naar het OM in Den Haag. anders blijft het slechts een melding...

Gast

#2

2014-03-21 13:52

waarom is er nog geen weg met wilders demonstratie

Gast

#3

2014-03-21 13:58

Heb het meteen online gedaan en andere erop geattendeerde...en ook in het Engels om het wereld wijd te maken!

Gast

#4

2014-03-21 14:14

Zou graag aangifte doen maar woon in Oostenrijk dus is het lastig voorbij te gaan. Toch het beste, ook al moet mijn ondersteuning symbolisch blijven. Bart Lootsma

Gast

#5

2014-03-21 14:29

Ter info; In Enschede heeft men veel aanvragen en is er geen ruimte genoeg voor afspraken. Daarom gegevens telefonisch doorgegeven en dan benadert de politie vervolgens mij via de mail. Men neemt het wel serieus!

Gast

#6

2014-03-21 14:44

als je geen aangifte kan doen omdat je bv in eht buitenland woont.. teken dan de petitie.. of ga naar polite.nl en doe een melding.. roeien emt de riemen die je hebt is beter dan niks doen!

Gast

#7

2014-03-21 14:44

Ik speel wel eens met de gedachte om als Nederlandse in Marokko te gaan wonen. Stel dat men zich zo over mij zou uitspreken. We zijn allemaal mensen, toch?

Gast

#8

2014-03-21 15:18

Al gedaan gister.

Gast

#9

2014-03-21 15:30

Heel handig dit lijstje ik ga het verder verspreiden......wens het team sterkte toe ivb alle drukte Petje af voor jullie hartelijke groet Rone


Gast

#10

2014-03-21 15:40

Mag ik dit delen?

Gast

#11

2014-03-21 15:42

Duidelijk!

Gast

#12

2014-03-21 15:47

Beste Lieve Mensen op de aardbol.Ik werk zelf ook met enkele markkaanse mensen.Zij zijn echt heel lief verantwoordelijk en zijn correct in doen en zeggen.Dus we mogen niet zomaar wilde weg een land of landen of persoon of personen scanderen zoals de heer wilders dat deed.Dat getuigt niet van een opvoeding.Daisy Van Gelderen

Gast

#13

2014-03-21 15:49

Hoi Saliha, ik wil deze petitie linken op mijn facebook (druppel maar toch ...) ik vind alleen de tekst die daar staat niet echt geweldig. Met name dat het alleen de zin "Als gehele bevolkingsgroep zijn directe bedreigingen naar ons, de Marokkaanse gemeenschap). Het is niet alleen een belediging en bedreiging van de Marokkaanse gemeenschap. Ook de Nederlandse (ongelukkige woordkeuze maar hopelijk snap je wat ik bedoel) word hierdoor in diskrediet gebracht. Wat vind jij daarvan ? Vergezocht ? Harstikke bedankt voor al je inspanningen en succes ! Marc Saanen (autochtoon met massa Marokkaanse, Turkse, Antilliaanse (en Limburgse haha) collega's waar ik erg trots op ben om met deze mensen te mogen samenwerken.
gast

#14 #

2014-03-21 16:24

Hallo Sahila,
Wil ook even aangeven dat de petitie misschien niet alleen vanuit de marrokaanse gemeenschap geschreven moet worden. Ben zelf en eh autochtoon en schaam me daar onderhand gewoon voor. Heb de petitie getekend en melding gedaan, online van getuige van discriminatie, maar aangifte, zelf ben ik ( bijna helaas) niet van Marokkaanse afkomst. Maar het hoog tijd dat de man het Imago van heel Nederland niet meer beschadigt maar naar een fijn wit land verhuist. IJsland lijkt me een goede optie.

Gast

#15

2014-03-21 16:24

Ook als mede-Nedelander met Duitse roots sta ik volkomen achter deze actie. Heel veel succes!

Gast

#16

2014-03-21 16:53

ik doe ook
mustapha

Gast

#17

2014-03-21 17:19

Rond 1990. Op de middelbare school Heb ik mijn beste vriendin aicha leren kennen. Mijn moeder vond het maar niks dat ik omging met een Marokkaanse. Mijn moeder is namelijk( helaas) erg rascistisch. Ik ben door haar opgevoed met het idee dat Marokkanen en Turken slecht zijn. Gelukkig heb ik me hiertegen afgezet. Had ik dat niet gedaan dan was ik nu misschien wel een pvv stemmer geweest. Ik moet er niet aan denken. Ik begrijp niet hoe mensen zo kunnen omgaan met andere mensen . We zijn allemaal mensen. Dat je ouders of jij uit een ander land komen, betekent alleen maar dat je een andere cultuur hebt,maar hebben we dat niet allemaal? Is dat echt zo slecht? Wat is eigenlijk een Nederlander? Mijn voorouders komen uit Noord Frankrijk. Ben ik dan ook een buitenlandse? Geldt voor mij ook dat ik weg moet dan? Of geldt dat alleen voor Marokkanen? De uitspraken van dhr wilders raken mij persoonlijk,want ook al zie je het niet aan me en heb ik geen Marokkaans paspoort. Ik spreek wel Arabisch. Niet goed,maar ik leer het. Ik heb me ook verdiept in de islam en de Marokkaanse cultuur. Ik hou van Marokkaanse spulletjes en eten en ooit wil ik naar Marokko om alles van dichtbij te zien wat ik zo mooi vind.
Ben ik nu ook slecht dan? Mijn ervaring heeft me geleerd dat de Marokkanen(om ze zo maar even te benoemen) en enorm rijke en gastvrije cultuur hebben. Natuurlijk zijn er ook slechte bij. Maar dat is overal, dat heeft niks met afkomst te maken. Het heeft te maken met wie je bent. Elk mens kan het criminele pad op gaan. Hoe dan ook.... Ik vind het idioot wat hier gebeurt. Ik vind dat weer het niet moeten tolereren dat er een groep mensen zo wordt behandeld. Het is een schande en juist wij "blanken" zouden moeten op komen voor de Marokkaanse gemeenschap. Al is het alleen maar om een duidelijk signaal af te geven dat dit gedrag in Nederland niet kan. Groetjes Marion Swinkels


Gast

#18

2014-03-21 17:34

is het mogelijk om ook nog iets te doen aan het feit dat 'mijn'/'ons' belastinggeld gebruikt wordt om dhr. Wilders te beveiligen? ik ben het hier namelijk helemaal niet mee eens! Laat de achterban van dhr. Wilders deze kosten maar dragen, mijn belastinggeld kan dan ingezet worden voor betere doeleinden!

Gast

#19

2014-03-21 18:14

Schrijf een reactie
Mar

#20 Als niet marrokkaan ook aangifte kunnen doen?

2014-03-21 20:54

Hallo!

Ik ben 100% nederlands en 100 NIET racistisch, ik geniet van al die culturen en verschillende mensen!
Kan ik als niet marrokaan hier voor ook aangifte doen?
Laten we met zn allen een eind maken aan racisme! ( sinterklaas mag van mij ook afgeschaft worden)!


Gast

#21 Re: #

2014-03-21 23:02

#14: gast - #

Antarctica lijkt me nog veel beter.................

Hug

#22 Zaterdag demonstratie amsterdam tegen racisme

2014-03-21 23:26

Morgen een demonstartie tegen racisme op het Museumplein. Niet specifiek tegen Geert Wilders z'n uitspraken, maar wel de moeite waard Demonstratie
Zaterdag 22 maart
Vanaf 13:00 uur
Museumplein, Amsterdam

Gast

#23 Re:

2014-03-22 00:05


Gast

#24

2014-03-22 00:26

Had ik ook al bedacht. Gewoon stoppen met de dure beveiliging en t is vanzelf opge
llost. Geen gemekker meer over t islamitische geloof en geen one liners over
Nu ineen.Marokkanen. t geld vann de beveiliging van de man kan dan naar de zieken i.p.v. de Grieken. Natuurlijk wet iedereen dat er met name in de grote steden grote problemen zijn met de multiculturele samenleving ( veel antillianen trouwens ook ) maar als gewoon, toevallig autochtoon autochtoon zou ik ook graag verlost worden van geblondeerde barbies, hun kroost en aanhang, dus volgens mij

Gast

#25

2014-03-22 00:32

Is het gewoon echt tijd dat hij netjes zijn mond houdt en van van t politieke trapje gaat.