Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Luna

/ #208

2014-11-27 08:34

Ik ben erg erg blij eindelijk te zien dat deze moordenaars aangepakt gaan worden. 

Heb er zelf voor 2 jaar terug een hondje gekocht. Wij waren net ons eigen hondje verloren en waren opzoek naar iets "gelijks" we zijn uiteindelijk terecht gekomen bij deze zwijnen! Na een reis van 3 uur vanuit NL aangekomen op plek van bestemming van te voren hebben we telefonisch contact gehad met deze fabriek we kregen foto's doorgestuurd van het hondje waar het ons om ging, ja dit was net onze kleine Boomer. We zijn de volgende dag naar daar afgereisd en kregen het hondje in onze handen. Graag wilden we de moeder van het hondje ook zien (dit was ons beloofd aan de telefoon) maar was toen ineens niet mogelijk. Je moet je voorstellen je zit zelf nog vol emoties door het grote verlies van je vorige hondje en dan krijg je zo'n klein hummeltje in je handen gelegd daar weten ze precies op in te spelen!. We hadden de afspraak door middel van een contract dat mocht het hondje niet gezond zijn wij het terug mochten brengen en ons geld €800 terug zouden krijgen. Dit was allemaal geen probleem. We zijn dezelfde dag nog naar onze eigen DA gegaan in NL. Wat bleek het beestje was dood en dood ziek! De volgende dag hebben wij de pup terug gebracht en ze namen de hond niet terug! De eigenaar Rudi Guedens stond met zijn armen over elkaar en noemde ons dierenmishandelaars om zoveel te reizen met een pup. Onze eigen DA heeft contact met hem opgenomen en hebben een flinke woordenwisseling gehad. Uiteindelijk zijn wij zonder geld en zonder hondje naar huis gegaan. We zijn nu 2 jaar verder en ik ben nog steeds met deze zaak bezig! Ik hoop dan ook echt dat deze en alle andere dierenmoordenaars een halt toegeroepen wordt!