Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post


Gast

#9

2014-03-20 13:54

19 maart jl. heb ik moeten aanschouwen hoe de heer Geert Wilders expliciet heeft aangegeven minder 'Marokkanen" in Nederland te willen hebben en hier dan ook daadwerkelijk voor te gaan zorgen !
Dit discriminerend, racistisch en haat zaaiend. Ik, van Marokkaanse komaf maar geboren en getogen in Nederland, zal nooit en te nimmer mijn achtergrond verloochenen maar wens hier niet voor gestraft te worden met walgelijke uitspraken door dergelijke personen die vinden dat ik mij maar moet aanpassen of het land moet verlaten.
De woorden van de heer Wilders hebben mij enorm gekwetst en ik ben dan ook diep getreurd door zijn schouwspel wat op duizenden beeldbuizen in Nederland werd vertoont.
Ik vrees voor mijn oudere vader die meer dan 35 jaar in Nederland heeft gewerkt en nu van zijn pensioen leeft, ik vrees voor mijn onafhankelijke moeder die al meer dan 25 jaar een Nederlands paspoort heeft en de Nederlandse taal beheerst, ik vrees voor mijn broertjes die hier geboren en getogen zijn en geen ander thuis kennen, en ik vrees voor mezelf, mijn rechten, mijn land en mijn democratie !
Daarom teken ik deze petitie en doe ik aangifte tegen Geert Wilders, de man die op tv aankondigt dat ik wellicht maar eens afscheid moet gaan nemen van MIJN NEDERLAND !!!

Reacties

kaaskop

#66 Re:

2014-03-20 14:12:19

#9: -

Duidelijk en goed geschreven, Respect!

ineke da cruz

#123 Re:

2014-03-20 14:41:09

#9: -

ook ik heb daarom deze petitie getekend en een aangifte gedaan

als moeder/oma van klein/kinderen met een nederlands en marokkaans paspoort

hoe leg ik dit mijn kleinkinderen uit als nederlandse???

sas

#125 Re:

2014-03-20 14:42:20

#9: -

Ben nederlandse van geboorte, maar sta PAL achter u, wij zullen niet toestaan dat de geschiedenis zich hier herhaalt....!! Ben 1 van de vele nederlanders die vandaag ook aangifte doen!! lets stop this here and now...hoofd omhoog en schouders eronder, lees bijvoorbeeld de statement van RTLnieuws en voel u gesteund door velen!

Anita

#936 Re:

2014-03-20 22:47:59

#9: - Mooi verwoord! 't Is een schande!

 


Gast

#1119 Re:

2014-03-21 08:33:45

#9: -

Mooi verwoord!

anti racist

#1333 Re:

2014-03-21 12:35:26

#9: -

Demonstratie Samen tegen Racisme en Discriminatie
22 maart 2014
13:00 Museumplein, Amsterdam


Gast

#1374 Re:

2014-03-21 13:40:12

#9: -

je hebt absoluut gelijk.......iedereen die zich schandalig gedraagt moet aangepakt worden. Er zitten in iedere bevolkingsgroep rotte appels ....ook bij de zgn "echte Nederlanders". Dat ze die dikkoppen die belachelijk veel verdienen en verdoezelen maar eens aanpakken en de miljoenen niet aan het buitenland geven en in ons land pompen. Dat levert veel meer op. Wilders laat me echt denken aan Hitler. Die is ook zo begonnen. Dat soort mensen is levensgevaarlijk. gr van een "echte" Nederlandse uit Limburg.


Gast

#1820 Re:

2014-03-22 06:55:49

#9: -  

 

wauw!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-22 15:23:02


Amadea

#1980 Re:

2014-03-22 15:26:39

#9: -

Je hebt groot gelijk dat je dit niet pikt. Ik ben een geboren Nederlandse en ik pik het ook niet. Een ding zou ik je toch mee willen geven, zodat je je misschien een beetje beter voelt: het merendeel van de bevolking bestaat nog steeds uit weldenkende mensen die dit ook niet pikken. Helaas vallen de hardste schreeuwers, de hoogste bomen, nou eenmaal het meeste op. Wilders is een dom, onbetekenend mannetje dat hevig aan het kicken is op al die aandacht. Laten we het een stop toeroepen maar hem niet meer aandacht geven dan dit, want dat is al veel meer dan hij ooit verdiend heeft. Zeg alsjeblieft tegen je ouders dat er ook heel veel goede mensen zijn in Nederland die dit absoluut onacceptabel vinden. Lieve groet, Amadea.

Michel

#1998 Re:

2014-03-22 17:54:53

#9: -

Kippenvel krijg ik van uw woorden.

Ze komen diep binnen.

En ik ben blij dat ook mensen van Nederlandse komaf, zoals ik, vinden dat het genoeg is met haatzaaien.


Gast

#2347 Re:

2014-04-18 14:54:47

Joshua

#2493 Re:

2014-08-18 16:56:22

#9: -  

 Jullie zijn zielige haatzaaiers tegen het Joodse volk, dan mag je wel roepen dat zij dood moeten.

Zielige, arme zogenaamde nederlanders,die schreeuwen dat zij gediscrimineerd worden, discrimineren zelf.

Schilderswijkertje

#2520 Re: Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders

2014-12-06 06:54:36

#9: -  

  Ik doe geen aangifte tegen Wilders en ik zal u proberen in het kort uit te leggen waarom!

Ongeveer 25 jaar geleden(ja alweer 25) werd mijn moeder met stenen bekogeld (door marrokkanen)alleen omdat ze NEDERLANDS was.

Aangifte doen had geen nut zei de politie omdat ze er toch niks aan kunnen doen,en aangifte doen voor racisme of discriminatie was ook niet mogelijk omdat ze alleen aangifte opnemen van 'gastarbeiders' die zich gediscrimineerd voelden.De aangifte eindigde dan ook met de woorden van de agent die zei 'dan gaat U toch verhuizen' !!!!!

Ik alsmede mijn familie zijn VAAK bedreigd door allochtonen waar de politie niks maar dan ook niks aan heeft gedaan!!!!!

Ik kan hier nu alles in detail op gaan schrijven maar dan word het een boekwerk.

Ook las ik dat marrokkaanse kinderen bang zijn geworden door de uitspraken van Wilders,dan kan ik jullie wat anders meedelen mijn(onze) kinderen zijn al jaren bang voor marrokkanen want daar worden ze voortdurend door bedreigd en belaagd en bestolen(mijn neefje zijn nieuwe schoenen zijn op gewelddadige manier afgepakt door U raad al het marokkaantjes hij was toen een jaar of 11 dit is ook al bijna 20 jaar geleden)!!! (doet de politie ook nooit wat aan)

Laat het u duidelijk zijn dat ik geen rascist ben en ik heb zat allochtone vrienden die het gewoon met mij eens zijn en dus ook met Wilders.

Dan heb ik het nog niet eens over de zware gewelds en zeden delicten waarvan een heel groot deel word gepleegd door allochtonen die als het ze te heet onder de voeten word NL ontvluchten en naar het land van hun 2e paspoort vluchten.(En als ze daar dan worden gepakt willen ze ineens weer naar NL?)

Ik STEM op WILDERS zodat mijn kinderen en kleinkinderen hopelijk in een veilig NL kunnen wonen.

Want door al dat extremisme wat er nu bezig is ben ik bang voor de toekomst waar we nu met dit parlement heengaan.

Homo's,joden,christenen,vrouwen en autochtonen worden openlijk bedreigd en belaagd door allochtonen zonder dat de politie er ook maar iets aan doet!

 DIT IS AL MEER ALS 30 JAAR ZO maar de linkse goedmensch (die in een dorp woont zonder allochtonen)wil dit niet horen laat staan geloven!!

Echt ik ben het niet met alles eens wat Wilders roept maar ik zie gewoon geen andere mogelijkheid om dit tij te keren dan op hem te stemmen.

Moslims die openlijk tot geweld oproepen tegen westerlingen worden door de politie nog beschermd ook!

 

Begrijp me niet verkeerd ik ben geen rascist die maar wat roept,nee ik ben heel bezorgd door deze regering die NL in een heel diep dal heeft gebracht.

Ouderen die NL hebben opgebouwd liggen een week in een vieze luier,gezinnen worden met kinderen op straat gezet maar illegale krijgen bijna alles gratis,DAT is toch niet goed te praten mensen.

Natuurlijk zijn er domme nederlandse rascisten maar een hoop allochtonen zijn DAT OOK en dat moet nu maar eens naar buiten komen en DAAR MOET NU ook eens wat aangedaan worden.

Neem dat filmpje uit de schilderswijk dat die jongen op de grond word gedrukt.

Ik heb ook weleens een grote bek gehad tegen oom agent en toen kreeg ik ook klappen en toen zei iedereen 'dat zal je wel verdiend hebben' maar nou was het weer een allochtoontje en dan is het ineens rascisme.

Met 911 ,de moord op Theo en Pim gingen heel veel allochtone kinderen juichend de straat op(heb ikzelf gezien),kinderen die feest vieren na moorden 'KINDEREN' die jubelend door de straten gingen dat is pas indoctrinatie!

Begrijp me goed ik ben er niet blij mee dat we deze kant op zijn gegaan maar daar geef ik toch echt ook de 'allochtoon' de schuld van want een heleboel willen niet intregeren maar hier ons hun cultuur(die ze achter zich hebben gelaten) opdringen.Ik ben opgegroeid in de schilderswijk in een straat waar op een gegeven moment wel meer als 20 verschillende nationaliteiten woonden en die hadden allemmal HUN cultuur waar IK me maar moest aanpassen.Dat klopt dus voor geen meter want in NL hebben we de nederlandse cultuur die HEEL TOLERANT was,maar de gewone burger is het zat.

Nee ik ben geen rascist maar misschien wel een culturist,ik heb namelijk wel een hekel aan bepaalde culturen.Nu dus ook met moslims die ons hun cultuur cq geloofsovertuiging ons door de strot willen douwen DAT IS FASCISME mensen in de breedste zin van het woord.

Dit is in het kort (kan nog veel meer opnoemen) waarom ik geen aangifte tegen Wilders doe en dus op hem ga stemmen.En zoals het er nu uitziet gaan heel veel nederlanders dat doen.

Een PVV-stemmer