Stop geluidsoverlast , rustig woongenot is een noodzaak !

Quoted post


Gast

#1

2014-06-28 07:29

Goed initiatief!

Reacties

jup

#2 Re:

2014-06-28 11:16:32

#1: -

Dank je. het wordt tijd dat we eens laten zien dat we asociaal gedrag niet meer pikken. opvoeden betekent je kinderen ook aanleren niet te schreeuwen.

Maggie

#39 Ook voor koopwoningen een must

2018-09-24 20:27:10

#1: -  

Ik ervaar vanaf dag 1 last van de bovenburen en hun kinderen. Hun lopen door huis klinkt als stampen. De kinderen rennen, gillen en slaan tegen dingen. En dit gebeurt dagelijks, vaak ruim een uur of twee achter elkaar, soms zelfs wel acht. Regelmatig wordt ik voor dat m’n eigen wekker gaat, wakker gemaakt door het gegil van de kinderen en in het ergste geval is dat voor 6.00 uur ‘s ochtends. De kinderen gaan vaak op vrije dagen en vakanties later naar bed dan dat ik ga (en helaas zijn mijn vakanties op hetzelfde tijdstip). Daarnaast vinden ouders het zelf heel normaal om regelmatig ‘s avonds door te zakken. Ik hoor ze vaak nog in m’n slaapkamer praten, soms zijn ze weg en nemen ze de kinderen mee. Dan wordt ik om 2.00 ‘s nachts wakker doordat zij thuiskomen.  Een gesprek hierover voeren was vanaf het begin onmogelijk en zij vinden dat ik maar rekening met hen en hun kinderen moet houden. De VVE doet geen ruk, want ondanks de ‘leefregels’ zijn er geen sancties als deze worden overtreden. Mijn woongenot is zodanig verstoord dat ik er ziek van ben, o.a. door slecht slapen. Ook voor koopwoningen moet deze petitie gelden, want als koper heb je nog minder rechten dan wanneer je huurt. 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...