Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Quoted post

Gast

#130

2014-09-12 20:41

5 jaar geleden kocht ik mijn eerste hond, een bordeaux dog, bij een stamboomfokker. Prijs:1500€.Toen hij 2 jaar oud was viel hij gewoon dood neer tijdens een wandeling in het bos. Volgens de dierenarts een hartafwijking. Ik kocht een nieuwe pup, weer bij een satamboomfokker. Toen deze 8 maanden oud was begon hij plots bloed te plassen. 2 weken later is hij overleden. 2 jaar geleden heb ik een bull mastiff gekocht in het Hezehof. Tot nog toe nog geen enkele klacht. Het is een prachthond. Dit maar om te zeggen dat je ook geen zekerheid hebt als je een stamboomhond koopt, maar een stamboomfokker verkoopt maar 2 nestjes per jaar en zal dus nooit 10 klachten hebben. Ik ben dus zeer tevreden over het Hezehof!

Reacties


Gast

#137 Re:

2014-09-23 19:48:54

#130: Gast -  

 dan zult gij één van de duizend zijn die geluk heeft gehad ! ik vind het daar schandalig een mooi filmpje maken dat wel over hun mooi tuin waar de honden zogezegt rond lopen ! maar als je er aan komt moogt ge niet eens mee gaan de puppy kijken ze gaan het alleen halen schrik dat we het schandaal gaan zien wat er binnen allemaal in de kennel te zien is !! ouders ook te bezichtigen awel die heb ik thans niet mogen zien ! maar goed dan dat ze niks te verbergen hebben !!!!heb zelf een mail gestuurt naar hun nog niet eens antwoorden doen ze !en dan zijt gij heel tevreden amai !


Gast

#421 Re:

2016-04-30 20:18:20

#130: Gast -  

 Wij hebben sinds een jaar ook een Engelse bull terrier van de hezehof (was van een particulier ) ze had een klein krongkeltje achteraan haar staart maar dat maakt ons niks uit verder super gezond en lief 


Gast

#480 Re:

2016-08-18 04:23:50

#130: Gast -  

 Zeker een persoon van het Hezehof geschreven reactie. Komt erg ongeloofwaardig over. Get a live man

Anneke241179

#579 Re:

2018-03-17 19:53:54

#130: Gast -  

1 nest Per jaar per teefje!