Dierenvrienden tegen vuurwerk!

Quoted post

Patrick De Rechter
De auteur van deze petitie

#2 Re:

2015-01-01 22:43

#1: -  

 Dat is zo, we moeten hier iets aan doen, ik heb het al laten weten aan enkele bevriende parlementairen ... die ook van dieren houden....  we gaan daar iets aan proberen te doen.

Reacties


Gast

#14 Re: Re:

2015-01-02 08:44:24

#2: Patrick De Rechter - Re:  

 Ik hoop echt dat we met deze petitie iets kunnen bereiken...zelf heb ik ook dieren en ben een enorme dierenliefhebber....heel veel mensen schijnen te vergeten dat er ook dieren buiten zitten in een kooi of op een wei....paarden....koeien...schapen...geitjes en noem maar op...mijn stem heb je in ieder geval en als mijn 2 honden en 3 poezen een stem mochten uit brengen deden ze het direct...wij blijven speciaal ieder jaar thuis voor onze beestjes omdat we weten hoeveel schrik ze hebben...

 


Gast

#271 Re: Re:

2015-01-03 17:33:19

#2: Patrick De Rechter - Re:  

 In onze gemeente (Kinrooi)  wordt het elk jaar erger. Dit jaar hebben we de ganse dag en nacht onze diertjes moeten kalmeren en bij staan! 

Heb reeds contact opgenomen met een schepen van de gemeente maar vrees dat ze er weer niks aan doen.... 

beukenoot

#543 Re: Re:

2016-01-01 00:18:21

#2: Patrick De Rechter - Re:  

 goed!

 

Die knallen worden steeds zwaarder. Ik gun iemand een plezier, maar het wordt steeds gekker.