Stop geluidsoverlast , rustig woongenot is een noodzaak !

Quoted post


Gast

#10

2015-04-26 19:24

Ik, en mijn zoon, weten maar al te goed wat het is: Geluidsoverlast van buren! Wij ondergaan dit al sinds dag 1 (in 1995) dat we hier zijn komen wonen. Heb alle stappen gevolgd volgens "de regels van de woningbouw", maar niets helpt! Sterker nog, de woningbouw is enorm partijdig.

Nu, jaren later, word het alleen maar erger en niet alleen geluidsoverlast, maar ook een hoop geroddel, achterbaks gedrag en het treiteren. Dit vooral van mijn buurvrouw van 3 hoog. Die per toeval?, enkele jaren mede-voorzitter is van de bewonerscommissie! En daar maakt zij aardig misbruik van.
Nu 2 hoog ook "mee doet", is het rijtje boven ons (letterlijk) compleet.

Maar goed, dit is maar een tipje van de ijsberg, maar wel bijna 20 jaar woon-ellende!
Wat ik graag wil is dit openbaar allemaal bekend maken, maar geen idee hoe!

Ik sta in ieder geval 100% achter deze petitie en getekend!

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-05-18 14:20:56


help

#34 Re:

2018-02-27 21:26:47

#10: -  

Ik dacht dat ik hier mijn eigen verhal aan het lezen was, wij maken het ook mee en het is niet leefbaar meer, burenoverlast vluchtelingengezin en niemand doet iets, wij zijn overal geweest en wat was het resultaat, oh nee de buren maken geen overlast alles wordt weggepraat of goedgepraat, tenzij het hier echt de hel is, hun hebben een tegoedbon een bonus want het wordt nog ook tegen het gezin verteld dat ze zo door mogen gaan en wij maar aan hun geluiden mioesten wennen, 1 gezin is al verhuisd de tweede is bezig, heerlijk eerlijk na 28 jaar hier rustig gewoond te hebben. He syrisch gezin is hier 3 drie jaar wij hebben alles voor hun gedaan en dan was het klaar, nu wordt je uitgelachen en bespuugd en dit gaat al 2 jaar zo, meneer werkt niet maar heeft alles

8tje

#46 Re:

2019-03-30 00:25:44

#10: -  

Beste...

Binnenkort start ik mijn eigen petitie en zou graag VEEL reacties willen krijgen...de naam wordt: Gezonde grenzen zijn zoek...

Over paar dagen staat hij op petities....als u in google dan petitie intypt en de naam van mijn petitie...zult u hem kunnen vinden.

Ik hoor graag uw reactie..

Vriendelijke groet




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...