geen AZC in Geldermalsen

Quoted post


Gast

#1

2015-12-11 21:48

Zijn er al niet genoeg? Zorg eerst eens voor onze eigen mensen!!!!!!!!

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-12-11 21:49:42


Est

#63 Re: bewoner est

2015-12-11 23:51:09

#1: -  

We hebben het altijd over democratie:

 

laten we pamfletten maken met daarop ja of nee AZC. Meeste stemmen gelden. 

51% van bevolking zegt ja dan gaat het door.

51% van bevolking zegt nee dan gaat het niet door. 

Het kan toch niet zo zijn dat gemeente dat zo maar even besluit. 

Dit soort besluiten heeft hele grote gevolgen. 

Voor bewoners ondernemers de jeugd gevoel van veiligheid. 

Ook denk ik dat de hele sfeer van het dorp veranderd. Van rustig vredig naar onrust en veel verdriet bij mensen. 

Daarbij is het verdriet van de mensen er ook. 

Maar grote AZC's hebben veel impact.

In Geldermalsen komt er 5,7% bevolking bij.

1% max moet de norm worden. Dat is voor integratie ook beter. 

Tevens moet gemeente huis eigenaren compenseren. Wijk plantage gaat echt schade oplopen. Maar ook Est gaat problemen krijgen. 

Mijn voorstel democraties stemmen. 

 

Bewoner Est 

 

laurens g

#251 Re:

2015-12-12 15:08:02

#1: -  

 zorg eerst voor onze truckers geef die een parkeerplaats die willen graag normaal werken 

zonder transport geen wegen geen woningbouw en geen goederen in de  winkels 

begin bij het begin en denk dan verder en wordt zeker niet roomser dan de paus 


Gast

#348 Re:

2015-12-12 22:11:27

Aan het vmbo heeft u meer dan genoeg

nina

#432 Re:

2015-12-13 08:40:20

#1: -  

 Veel te grootschalig voor een klein dorp die zelf al genoeg problemen hebben.

Op die grond kunnen ze beter een goede leefgemeenschap voor mensen die het moeilijk hebben bouwen en daarbij een dagvoorziening krijgen.

Echte vluchtelingen kunnen al tevreden zijn met een dak boven hun hoofd. Leer mensen of mannen hoe je een condoom kunt gebruiken zodat ze de vrouwen of kindvrouwen kunnen ontzien.

Het vermenigvuldigen aanbanden leggen door praatgroepen te organiseren. De dogmatiek te bespreken.

Waarom zijn mensen bang voor de islam laat veel meer mensen die goedaardig zijn spreken over hun geloof.

 

Alle geloof is in jezelf zijn.  En een kleine opvang brengt rust en veiligheid.

En hoeveel vluchtelingen wil de burgemeester in haar huis opvangen?

Welk voorbeeld kan zijn geven?

Vrede en ik hoop dat er naar de bevolking geluisterd zal worden.

Gast

#437 Re:

2015-12-13 08:59:32

#1: -  

 als verpleegkundige in de wijk mogen wij o.a geen maaltijden meer voorzien voor de kwetsbare ouderen, (wordt niet meer vergoed)ik ben daar zeer boos en gefrustreerd om, zij hebben toch na de oorlog ons land opgebouwd en hebben in oorlogstijd de schouders eronder gezet, zij bleven , (hadden misschien ook geen vluchtmogelijkheden?) en nu worden deze ouderen zo maar weggezet. En ik merk dat vluchtelingen alle voorzieningen zo maar krijgen, ik snap het niet meer......

is het niet beter dat er in hun eigen land hulp wordt mogelijk gemaakt, zij moeten toch ook hun eigen omgeving de maatschappij weer zelf opbouwen, nu komen ze in een afhankelijkheidspositie, is dit wenselijk? (Maar dit is een Europese discussie .)

ook voor mijn eigen kinderen , de toekomst, komen zij zeker niet meer in aanmerking voor een huis, werk etc.Dit baart me wel zorgen .

voor de bewoners van gemeente geldermalsen is dit veel teveel gevraagd! 

George Carlin

#534 Re:

2015-12-13 17:08:14

#1: -  

 In nederland is niet eens armoede lol


Gast

#540 Re:

2015-12-13 17:45:34

#1: -  

 Voorgelogen fijn voor alle bewoners op de plantage. Die er komen wonen of een huis willen verkopen daald meteen in waarde. Kom op mensen voor de toekomst van geldermalsen en omstreken laat je gezicht zien woensdag Hoe meer mensen hoe beter!!!

Bastiaan

#652 Re:

2015-12-14 12:14:01

#1: -  

 Onvoorstelbaar !!! PVDA politiek zoals altijd in dit land. Niet eerst de bewoners raadplegen, maar gewoon direkt klakkeloos accepteren en vervolgens als burgemeester straks een erebaantje krijgen en de bewoners opzadelen en achterlaten met een megaprobleem. Eigenaren van koopwoningen zitten ineens met een waardevermindering. Lekker he...? Gaat de gemeente Geldermalsen daar flink voor dokken dan ??? Smerige politiek over de hoofden van Nederlanders !!! Failliet Europa, komen zware problemen van !!! Geldermalsen voorop. Smerig stinkend politiek PVDA zakie, geregeld door enorm zwakke politici. 

 


Gast

#664 Re:

2015-12-14 14:30:19

#1: -  

 Gemeentebestuurders die hun inwoners niet van te voren raadplegen, handelen hetzelfde als dictaturen. Schandalig gewoon, in de oudheid zelfs werd het volk al op een democratische wijze geraagpleegd bij uitermate belangrijke beslissingen voor hun dorp. Geldermalsen gaat al akkoord zonder hun lieve mensen te informeren en te horen.Je zal maar vertrouwen hebben gehad in dit dorp met zijn bestuurders. Bbbbbrrrrrrrrr

PVV wordt de grootste partij van Nederland, let maar op en terecht ook !!!