Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#3

2016-01-09 14:00

omdat het ondraaglijk is voor de pup hoe er mee omgegaan word er word geschopt gesmeten als het pupke wil spelen ze kunnen niet voor zich zelf zorgen laat staan voor een Herder waar toch echt wel goede begeleiding voor nodig is .

Reacties

nietje

#232 Re:

2016-01-09 16:38:39

#3: -  

 dit is nog maar eht begin van wat dit hondje te wachten staat,...Ivan is een tikkende tijdbom als het niet gaat zoals meneer het wil,...het hondje arthur zal dit moeten bekopen...

Ik zeg, terug naar waar hij weg komt.


Gast

#4229 Re:

2016-01-10 11:34:59

#3: -  

 Ik stel voor dat je een brilletje neemt. Ivan schopt de puppy niet. Maar schuift hem met zijn voet opzij. Ook gooit hij niet met de puppy. Er is duidelijk geknipt in het filmpje. Ik heb het echte filmpje gezien. Ivan leert hem een comando. Zit en dan krijgt hij een koekje en een aai over zijn bol. De puppy mag niet bedelen, dan moet je hem juist terug duwen. Dat mag een beetje hardhandig, anders denkt hij dat het stoeien is.

Ook word hij niet opgehangen aan zijn riem. Maar Ivan is met Arthur aan het stoeien. De puppy wil de stok niet loslaten en daarom tilt hij hem de lucht in. Luister niet naar anderen. Kijk goed voordat je een oordeel klaar hebt.

tante Betje

#4653 Re:

2016-01-10 13:09:04

#3: -  

 

Helemaal gelijk////ze kunnen amper voor zichzelf zorgen

En die Ivan is nou Utopiaan van het jaar gekozen

Wat een verkeerde keuze


Gast

#5017 Re:

2016-01-10 14:34:48

Niet alleen de pup moet er uit, ook die dierenbeul moeten ze er uit halen ! Utopiaan van het jaar, nee, dierenbeul van het jaar ! Ivan uit utopia, direct !!!!

#3: -  

 


Gast

#6984 Re:

2016-01-11 11:57:09

#3: -  

 Helemaal mee eens. Arthur wilde spelen want hij is nog een super jonge pup en dan word hij aan zijn  halsband geslingerd. Wil niet weten wat er met hem gebeurd als hij een ongelukje binnen heeft :( mijn hart breekt. 


Gast

#7050 Re:

2016-01-11 12:49:07

#3: -  

 Jullie sporen geen van allen. Iedere hond heeft wel een correctie nodig. Ivan sloeg of schopte hem niet maar dat willen jullie niet zien. En dan die betoging zondag. Ik heb van mijn leven nog nooit zulke losers gezien. Eenzielige vertoning was het. Er liepen meer mensen van de pers dan dat er betogers waren. Stelletje stumpers.