Geen jeugdhuis zonder muziek

Quoted post

Gast

#61 Re: 100dB

2011-12-05 19:21

#1: - Sorry dat ik het zeg maar 100 dB is volgens mij nog ruimschoots voldoende. De staat van uw gehoor gaat er nog steeds door achteruit, dus denk ik dat dit nog luid genoeg is.. (In een bedrijf is de werkgever verplicht om bij blootstelling vanaf 80 dB gehoorbescherming ter beschikking te stellen aan zijn werknemers en vanaf 85 dB is het ook verplicht deze te dragen.)

 

Reacties


Gast

#84 Re: Re: 100dB

2011-12-05 20:01:10

#61: Gast - Re: 100dB

http://www.hifiheadphonereviews.com/wp-content/uploads/2011/05/decibel_chart.jpg

 

De metro pakken? Verplicht oorstoppen dragen! Zware truck passeert? Verplicht oorstoppen...


Gast

#94 Re: Re: 100dB

2011-12-05 20:24:15

#61: Gast - Re: 100dB

een beetje drum alleen al haalt in pieken al 100db. zorg maar eens dat de andere instrumenten dáár boven kunnen, en dat met nog een deftige sound ... plexiglas zetten voor een drum is ronduit belachelijk want het verpest de klank ook voor diegene die er achter zit (en in de zaal ook, je wil niet weten wat voor akoestiek dat geeft) & dat is dus lang niet de enige kost die het probleem zou oplossen ... oordoppen gebruiken dus, (wat zoals je zelf aanhaalt al in andere situaties het geval is) en misschien zelfs verplichten om er beschikbaar te stellen voor wie wil, dan heb je nog de keuze.