Free Palestina

Dit is een inzameling voor Palestina. Dames en heren, zoals jullie weten wordt Palestina al tietallen jaren gebombardeerd door o.a. het Israel die natuurlijk gesteunt wordt dor het Westen. Een paar dagen terug zijn ze nog verder gegaan zelfs en willen ze de heilige Al Quds in Jerusalem van de moslims afpakken. Dit is 1 van de 3 heilige plaatsen voor de moslims, en ook een heilige plaats voor de 2 andere grote religies. Wij kunnen niet genieten, lachen of comfortabel zijn zolang dit gebeurt. Dit is een strijd tegen de Ummah. Vandaag Al Quds, morgen Mekka. We kunnen dit niet toelaten!!!

Al zal dit niet veel doen en misschien totaal niet helpen vraag ik jullie om dit toch te ondertekenen. Allahu Akbar, je weet maar nooit. Ik vraag jullie meer dan alleen dit te ondertekenen, wees niet bang om dit onderwerp op te brengen in de klas, thuis, met vrienden, op social media en etc. Mensen er bewust van maken zal ook helpen. Vergeet Palestijnen aub ook niet in jullie dua’s & gebeden. Vergeet ook niet je hoeft geen moslim te zijn om medelijden te hebben voor Palestijnen, een mens zijn is genoeg! Dus hierbij vraag ik iedereen, van alle geloven, blank of getint, dik of dun, arm of rijk en zo veel meer om Palestina te steunen en niet bang te zijn. Ook verwacht ik van iedereen om zijn/haar stem te laten horen, ik heb nog geen demonstraties gezien in Nederland. Ik vraag jullie niet om onrust te brengen of wat dan ook maar een normale, duidelijke demonstratie waarbij wij onze steun tonen en laten zien dat ze niet alleen zijn.

Allahu Akbar, moge Allah ons allemaal helpen inşallah. (Deel dit aub!!!)