Freemichaeljacobs

Michael Jacobs vecht tegen anti-semitisme. Hij is hiervoor enkele keren per week te vinden op diverse locaties in de Amsterdamse binnenstad. Hij strijdt tegen de leugens van BDS, die door o.a. Simon Vrouwe en aanhang worden verspreid. Daar waar de leugenkar van Simon opduikt, staat Michael met zijn Israelische vlag om de schouders, nabij om via stil protest het Joodse tegengeluid te laten horen. Hij wordt vaak agressief belaagd door anti-Joodse elementen uit het BDS kamp. Hij is bespuugd, uitgescholden, geduwd, etc. Dit gebeurde vaak onder toeziend oog van de politie, die niet ingreep. Vrijdag 15 september jl is Michael wederom belaagd door anti-semitische sujetten. Naar aanleiding hiervan zijn niet zij, maar is Michael gearresteerd. Michael zit nog steeds vast en zijn zaak komt vrijdag 22 september voor de rechter. Michael zal het Joods nieuwjaar Rosh Hashana doorbrengen in een Amsterdamse cel! Wij zijn het zat. Michael moet zo snel mogelijk vrij en de agressieve anti Joodse demonstraties, gedrenkt in leugens, moeten stoppen! Teken de petitie: eerst Michael vrij, daarna de anti-semitische leugenclub olv Simon Vrouwe, voor eens en voor altijd (via legale weg) het zwijgen opleggen! Deze petitie is een initiatief van de FB groep "Friesland Support Israel" .

michael.jpg