Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

''Je vrouw en kinderen kunnen niet meer veilig over straat.''
''Ik sta 8 jaar ingeschreven voor een leuke betaalbare woning en hun krijgen hem zo met nog zakgeld erbij. Echt belachelijk.''

Burgermeester Wagner heeft toegezegd dat er in 2016 vluchtelingen worden opgenomen in Albrandswaard. Teken deze petitie als je er ook tegen bent! Want het is natuurlijk te gek voor woorden dat je als inwoner van Nederland gewoon aan de kant geschoven wordt. Voor een groot deel volk dat zijn geluk gaat zoeken in Europa.

Hieronder de bedragen die de ''vluchtelingen'' krijgen per week (bron: nos.nl):

'' Azc waar asielzoekers zelf voor hun eten moeten zorgen:

GROOTTE HUISHOUDEN GELD PER VOLWASSENE P.W. GELD PER KIND (JONGER DAN 18 JAAR) P.W.
1 of 2 mensen €44,60 €34,86
3 mensen €37,07 €28,93
4 of meer mensen €33,05 €25,80

Azc waar asielzoekers elke dag avondeten krijgen:

1 of 2 mensen €27,72 €19,11
3 mensen €23,01 €15,86
4 of meer mensen €20,51 €14,14

Naast geld voor eten krijgen asielzoekers ook €12,95 per week om uit te geven aan bijvoorbeeld kleren of een voetbal. Asielzoekers krijgen van het COA een bankrekening waar dat geld elke week op wordt gestort.

Heeft een vluchteling nog eigen kapitaal? Dan krijgt hij minder van overheid. Tot slot krijgen asielzoekers die een woning hebben gekregen een lening om spullen als een bed, bank, tafel en koelkast te kopen. ''

''Vluchtelingen'' krijgen een woning aangeboden terwijl de hard werkende Nederlander maanden, misschien zelfs jaren op een wachtlijst staat om eventueel kans te maken op een woning. Totaal de omgekeerde wereld!

Dan hebben we nog niet eens alles gehad: gratis reizen met het OV, gratis naar het zwembad etc etc.

En dan hebben we het niet eens gehad over het vreselijke geweld en aanrandingen in heel europa. Vrouwen die worden aangerand eigendommen die worden gesloopt..... laat ik er maar over ophouden. Want anders kan ik nog eens een aantal a4'tjes voltypen.

Uiteraard gaat dit echt over de gelukszoekers! De mensen die échte vluchtelingen uit een oorlogsgebied moeten geholpen worden. Maar er moeten veel maar dan ook veel strengere controles komen. Anders gaat dit echt uit de hand lopen!

Teken deze petitie om je stem te laten horen! Laten we de gemeente alvast een stap voor zijn duur NU al zo veel mogelijk handtekeningen te verzamelen! Zometeen worden er al sociale woningen gebouwd en hebben onze stemmen helemaal geen nut meer!

http://www.albrandswaard.nl/portal/nieuws_45618/item/albrandswaard-gaat-extra-sociale-huurwoningen-bouwen_52157.html (vergunninghouder = asielzoeker)

Maandag 08-02 is er een bijeenkomst met informatie voor de bewoners. Dit is om 20:00 bij het gemeentehuis van Albrandswaard.

De mensen die anoniem hun handtekening hebben neergezet blijven ook anoniem!

DELEN DELEN DELEN