GEEN CORDON SANITAIRE TEGEN HET VLAAMS BELANG

Omdat het Cordon Sanitaire tegen een politieke partij als het Vlaams Belang word misbruikt als een discriminerend instrument om stemmen van het volk te smoren. Wij zien een meerwaarde in het gegeven dat volksvertegenwoordigers van partijen als het Vlaams Belang volwaardig hun werk moeten kunnen verrichten ten dienste van de samenleving om het volk mede te helpen ondersteunen in zijn noden. Dit zonder tegenwerking van een ondemocratisch Cordon Sanitaire.

Deze petitie is buiten kennis en weten van de politieke partij het Vlaams Belang samengesteld. Het is op een eigen initiatief en tot zijn recht gekomen door het volk zelf.

BELANGRIJK : " Vergeet niet de petitie af te ronden met een bevestigings-link die U toegestuurd zal krijgen naar uw mailbox. Controleer eventueel ook uw spambox mocht U de link niet direct vinden."

EN VOORAL : DEEL DEZE PETITIE !!

DpoXAsoX4AAiepq1.jpg

Door te tekenen geef ik Het Volk toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.