Geen ex-PVV'ers meer in de polletiek!

De Partij voor de Vrijheid van Greet Wilders kent inmiddels een lange lijst met drop-outs. Ooit waren zij getrouwe volgelingen van de Grote Blonder Leider. Door chronische incompetentie dan wel crimineel gedrag moesten zij het politieke toneel ruimen. Tot zover een prima situatie.

Echter, een aantal ex-PVV'ers is gaan geloven méér te zijn dan een gedumpte marionettenpop van Wilders. Zij hebben de smaak van de aandacht geproefd en een honorarium ontvangen waar ze als gewone burger enkel van konden dromen. Gevolg is een toegenomen hoeveelheid aan clowneske figuren die opportunistisch een eigen partij zijn begonnen of zich hebben aangesloten bij een partij met totaal andere idealen. Zo kennen we de eenmansfractie 'Bontes' van Louis Bontes. Het inmiddels alweer ter ziele gegane 'Democratisch Politieke Keerpunt' van drinkebroer Hero Brinkman. De van drugshandel verdachte Arnoud van Doorn met zijn 'Partij van de Eenheid'. De lokale Haagse politieke partij Groep de Mos van Richard de Mos. Etc..

In antwoord op de 'ludieke' verkiezingsstunt van laatstgenoemde Richard de Mos, met zijn weinig originele petitie 'Den Haag PvdA-vrij', deze petitie.  Steun deze petitie wanneer je ook zo moe wordt van sneue ex-PVV'ers. Ga weg uit de politiek. Word weer gewone burger. Politieman. Vuilnisman. Whatever. Het is goed zo. Echt.