Geen moord op Dendermondse zwerfpoezen !

BEDANKT IEDEREEN OM TE TEKENEN. WE ZIJN IN HET OPZET GESLAAGD. ER IS CONSTRUCTIEF OVERLEG MET DE STAD. DE POEZEN DIE DEZE WEEK GEVANGEN WERDEN ZIJN  NIET NAAR HET ASIEL GEBRACHT OM TE EUTHANASEREN MAAR TERUG VRIJ GELATEN. OVERLEG GAAT VERDER MAAR ER ZIJN AL HEEL WAT POSITIEVE TOEZEGGINGEN IN HET BELANG VAN DE POEZEN EN BOVENDIEN ZAL ER NU OOK DOOR EEN VRIJWILLIGER CONTROLE ZIJN OP DE VANGACTIES VAN DE FIRMA RATO.

VAN ZODRA ER MEER BEKEND IS HOU IK JULLIE HIER OP DE HOOGTE. NOG MAAR EENS HET BEWIJS DAT HET WEL DEGELIJK NUT HEEFT OM EEN PETITIE OP TE STARTEN EN TE TEKENEN. BEDANKT UIT NAAM VAN DE DENDERMONDSE POEZEN.

De stad Dendermonde schakelt een verdelgingsfirma in om alle zwerfpoezen te vangen en naar het asiel van Aalst te brengen waar ze worden geeuthanaseerd of beter gezegd vermoord!  Geen enkele poes mag terug .

Voor het kabinet Weyts is het zwerfkattenbeleid een lokale aangelegenheid maar moet dit dan worden geïnterpreteerd als een vrijgeleide tot moord?

Wees de stem voor diegenen die geen stem hebben, laat uw stem horen aan het beleid in de hoop dat zij op hun beslissing tetug komen. Het ergste is nog dat dit wer besloten onder het mom van dierenwelzijn . Het is al 5 over 12, de vangacties gaan beginnen. Teken en geef ruchtbaarheid aan deze petitie,  verspreid ze zoveel mogelijk zodat we proberen deze massamoord te verhinderen  .cat-914110_6401.jpg

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).