GEEN ZWARTE PIET IN ZAANSTAD.

GEEN ZWARTE PIET IN ZAANSTAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 17 november 2018 staat in de gemeente Zaanstad de door de NTR georganiseerde intocht van sinterklaas met zwarte pieten gepland. Deze handtekeningen actie is een initiatief van samenwerkende vertegenwoordigers, belangenorganisaties en ondersteuners van de mensen van Afrikaanse afkomst in Nederland.

Dit formulier is alleen bestemd voor mensen die 18 jaar of ouder zijn, met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland, die volgens de regels van de laatste lokale verkiezingen, van maart 2018 stemgerechtigd zijn. Door uw naam en de gevraagde gegevens in blokletters op dit formulier in te vullen, geeft u aan dat u solidair bent met de tegenstanders van zwarte piet en deze handtekeningen actie ondersteund. Namens alle belanghebbenden, bij voorbaat bedankt voor uw welwillendheid.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.