Helpt u ons mee om de Can-Am Spyder van de openbare weg te halen?

Wij hebben 8 juli 2018 onze zoon, broer en man verloren door een ongeluk met een Can-Am Spyder. Wij als familie vinden deze voertuigen niet verantwoordelijk voor op de openbare weg. En moet ook verboden worden op de openbare weg.

Deze speciale voetuigen zijn levensgevaarlijk. Uit eerdere ongevallen blijkt dat de bestuurders er vanaf worden gelanceerd. Helm is niet verplicht als er een gordel op zit, wat dit voertuig nog gevaarlijker maakt. Je blijft er aan vast of zoals eerder vermeld word de bestuurder gelanceerd. Voor onze Rick is dit helaas fataal geworden.

We willen zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen om dit bij de Minster van Verkeer en Veiligheid neer te leggen zodat deze gevaarlijke voertuigen van de openbare weg af moeten. Daarom deze petitie! Helpt u ons mee?

44098213_344061256152150_6515520505347309568_n1.jpg(Rick van Loosbroek)

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.