Haal Murray D’Ered Luin weg bij de UK fokker

velen van u hebben mijn bericht gelezen over Murray D’Ered Luin, die in Engeland onder verdachte omstandigheden geplaatst is bij een Engelse Bouvier fokker. Binnen 4 maanden, zelfs voordat hij de gezondheidstesten had gehad en geregistreerd was bij de Engelse Kennel Club, is hij al ingezet om de Picard teef van deze Bouvier fokker te dekken!! Geen tijd om te herstellen van zijn herplaatsing, gewoon direct als dekreu ingezet. De fokker van Murray heeft deze fokker altijd geweigerd om een hond van haar te hebben, maar toch heeft deze Bouvierfokker via de president van de Engelse Picard Club nu een hond van haar foklijn. Wij willen deze petitie starten en aanbieden aan de Engelse Kennel Club om zo te proberen om Murray ( en het liefst alle andere honden) bij deze fokker weg te halen, voordat hij ingezet gaat worden om een puppyfarm te gaan opzetten.

Helpt u mee?

Door te tekenen geef ik Anneke Mastenbroek toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.