Handtekeningenactie voor Parkeer en eetgelegenheid voor chauffeurs in Heerenveen.

De gemeente Heerenveen heeft ons gevraagd een handtekeningenactie te starten om het bestemmingsplan op het IBF in Heerenveen te wijzigen. In het huidige bestemmingsplan is geen ruimte voor parkeer en eetgelegenheid voor chauffeurs. Wij willen samen met u ervoor zorgen dat het bestemmingsplan gewijzigd wordt.

Om dit doel te bereiken moeten wij de wethouders overtuigen dat er vanuit de samenleving behoefte aan is.

Zet a.u.b. uw handtekening voor ons en voor u op papier zodat we binnenkort hier een bewaakt parkeerterrein en een chauffeurscafé kunnen openen.

Door te tekenen geef ik Dennis spa Washmobile toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.