Help Lisa en haar familie

"Vrijdag 3 mei, is de chinese familie, Yan-Zhu, bewoners van Hofstade, Tervuursesteenweg 272 en de eigenaars van frituur "Lisa", meegenomen door de politie naar een gesloten centra te Sint-Gillis-Waas te brengen in afwachting van hun uitwijzing.

Hun Dossiernr is "5583589". Ze wonen hier binnenkort al 10 jaren in Belgie. Ze zijn helemaal geintegreerd in ons dorp en zijn helemaal niet afhankelijk van de staat. In tegen deel, ze steunen de economie in ons land dankzij hun werk. Ze vragen alleen maar om rustig verder te kunnen leven met hun 2 kleine kinderen en hier in Belgie te kunnen werken in hun Handel.

De mogelijkheid is dat ze een van hun kinderen zullen moeten verlaten aangezien er in China ieder gezin maar 1 kind mag hebben. Al aan de aankomst in dit land gaan ze problemen hebben. Hun enige familie zijn zelf bewoners van de gemeente Hofstade. Hun instelling is zo gebleven, "GESLOTEN". De buren en de klanten zijn zeer ongerust want het zijn hele lieve en vriendelijke mensen. De Situatie is volgens mij oneerlijk, ongedacht en immoreel. Het is dus mijn plicht, als bewoner van Belgie en als vriend om hen hulp te brengen. Hartelijk dankt voor uw begrip en hulp.