Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!!

IMG-20170111-WA0001_(2).jpg15 jaar lang heeft Sam Westra zich met zijn schapen met hart en ziel ingezet binnen het groenbeleid van de gemeente Leeuwarden. In weer en wind, op zon- en feestdagen. Een vertrouwd en rustgevend beeld in deze hectische tijden.

En dan opeens wordt zo'n heel systeem om zeep geholpen, omdat één of andere commerciële partij het een paar euro goedkoper doet en een geliktere uitstraling heeft (lees: een Facebook-site heeft). Zoals vaak tegenwoordig viert de oppervlakkigheid ook hier weer hoogtij en wordt volledig voorbij gegaan aan de menselijke, en dierlijke (!), maat. Wat maakt het zo'n gemeente ambtenaar nou uit of er een paar schapen meer of minder worden geslacht! Teken deze petitie als je ook boos bent op de gemeente Leeuwarden en wilt dat de kudde van Sam blijft bestaan!