Het Hoanehart moet blijven

hoanehart4.jpgBent u er ook voor dat Het Hoanehart in Kekerdom moet blijven bestaan, teken dan samen met ons deze petitie voor 4 juli a.s.

Het Hoanehart in Kekerdom is een groene verzamelplaats waar mensen uit de buurt en van de Sint Laurentius School samen kunnen komen en vervult een belangrijke sociale rol. Kinderen voelen zich veilig en vinden het een fijne plek om te spelen. Jong en oud verzamelen zich hier, vieren evenementen, tuigen de kerstboom op met zelfgemaakte versieringen, planten samen bloembollen, versieren tiny huisjes, picknicken, leren pottenbakken of zitten gewoon gezellig om een vuurtje. Het is een unieke mooie groene verzamelplaats, die met veel liefde en saamhorigheid onderhouden wordt door buurtbewoners.

Juist nu een groot deel van de zorg en het sociale domein door de landelijke overheid is overgeheveld naar de gemeente, zou dit initiatief - ontstaan vanuit de bevolking zelf – volledig ondersteund moeten worden door de gemeente, aangezien het de gemeente helpt in de enorme taak die zij heeft gekregen binnen dit sociale domein. Het versterkt zaken als mantelzorg en het zorgen voor elkaar. Een opdracht die we met zijn allen moeten vervullen!

Kortom: een stukje groen en verzamelplaats voor jong en oud… Uniek, en iets om trots op te zijn en te koesteren!

Door te ondertekenen, machtig ik Darinka Stehouwer om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...