Hou Sue Cook op Avans!

Beste mede studenten,

Afgelopen week is het trieste nieuws naar buiten gekomen dat het contract van Sue Cook niet wordt verlengd. Dit wil dus zeggen dat zij vanaf het volgende schooljaar niet meer rond zal lopen op Avans Hogeschool. Dit is een groot verlies voor de school, de opleiding maar vooral voor de studenten. Sue is een docente die voor iedereen klaarstaat en er voor heeft gezorgd dat studenten meer gestimuleerd worden om hun Engels naar een hoger niveau te brengen, met succes! Sue is niet zomaar een docente. Ook buiten de schooluren staat zij altijd klaar voor de studenten en geef ze zelfs in haar vrije tijd bijlessen aan studenten om het maximale resultaat te behalen.

Met deze petitie willen wij er voor zorgen dat het duidelijk wordt dat Sue een van de meest gewaarde docente is van Avans en dat zij het verdiend om hier nog langer te blijven om studenten zo goed mogelijk te begeleiden in hun ontwikkeling van student naar volwaardig bedrijfskundige.

Ben jij als student het hier mee eens? Teken de petitie zodat we dit samen kunnen overdragen aan de directie!

Met vriendelijke groeten,

BKM-studenten.