Bij deze wil ik iedereen oproepen om te protesteren tegen de manier van politiek bedrijven van de heer Wilders.

Ik als van origine Turk kan er niet tegen dat hij een premier van een bevriende staat, Turkije uitmaakt voor "aap van de Islam". Zijn manier van politiek bedrijven is laag bij de grond, onbeschoft en ontoelaatbaar naar mijn mening. De heer Wilders heeft duidelijk geen degelijke opvoeding van huis uit meegekregen. Zijn uispraken vind ik niet kunnen in een beschaafd land als Nederland.

Het feit dat de heer Wilders de premier van dit land aanspreekt met straatjargon is een teken dat hij geen respect heeft voor de ambt die de heer Rutte bekleed. In een democratische rechtsstaat is het gebruikelijk dat volksvertegenwoordigers op zijn minst respectvol met elkaar omgaan.

Ons land heeft een lange traditie van begrip, tolerantie en gastvrijheid.

Opreoep aan de heer Wilders:

-Houdt u bezig met problemen van ons land, Nederland.

-Uw vrees jegens de Islam is ongegrond.

-De westerse beschaving heeft veel geleerd van de moslims. Kijk naar het verleden. De hamams, het kompas, vele astronomische berekeningen zijn door moslims uitgevonden. Tot voor kort werden de boeken van Avicenna (Ibn Sina) gedoceerd in Europa op het gebied van geneeskunde.

-Laat uw vallen. Het zal u goed doen.

Het is een schande voor alle nederlanders hoe de heer Wilders de Isam aanvalt.

Ongeacht uw ras, geaardheid, overtuiging of kleur wil ik een beroep doen op uw gezond verstand.

Bij voorbaat dank.