Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen

Willen jullie de email wel bevestigen. Hier de instructies .  Anders telt je handtekening niet mee.

Wij willen ons oude vertrouwde Hyves terug.

Dat betekent:

-Games die werken; voldoende server ruimte om dat te garanderen, terugboeking van onterecht afgeschreven Coins en Daalders, terugbetaling van Euro’s voor betaalde maar niet geboekte Daalders, redelijke prijzen ten opzichte van het gebodene, ondersteuning van de spelers waar nodig is.

-Terugkeren naar de oorspronkelijk layout; waardoor Krabbels tot hun recht komen, Publieke Hyves die creaties maken voor Krabbels en Achtergrondende beschikking geven over de oorspronkelijk plaatsingsruimte. Ook voor Animaties en plaatsingen vanuit externe programma’s zoals PhotoBucket. Zoals het verwijderen van die lelijke witte randen om plaatjes en foto’s.

Krabbels uit je Buzz; waardoor je privacy geschaad wordt, tenzij  je er zelf voor kiest om dit aan te zetten (dus niet automatisch ingesteld door Hyves).

-Het eindelijk oplossen van de Bug; waardoor zowel Privé Hyves als Publieke Hyves vrienden/leden verliezen terwijl zij zich niet afmelden.

-Het aanpassen van de Niet OK knop en de regels hiervan; waardoor deze niet misbruikt kan worden om mensen om persoonlijke redenen van Hyves te verjagen. Dus controle vooraf en niet achteraf.

-Instellen van een gebruikerspanel; zodat de leden van Hyves weer echt betrokken worden bij Hyves. Door voorgenomen veranderingen aan dit panel voor te leggen kunnen leden vooraf informeren over veranderingen en inspraak hebben op toekomstige veranderingen

Deze petitie wordt gesteund door:

Hyvers Alliantie: http://hyvers-alliantie.hyves.nl
Hyvers Alliantie voor Gamers: http://alliantie-gamers.hyves.nl
Hyvers Alliantie voor Beheerders: http://alliantiebeheerders.hyves.nl
Spellen moeten beter: http://betersspellen.hyves.nl/
City of Wonder Problemen: http://ccow.hyves.nl
Hyves United Samen Sterk: http://hyvesunited.hyves.nl/
Happpy Harvest Klachten Hyve: http://hhklachten.hyves.nl/
Happy Harvest problemen: http://hhproblemen.hyves.nl

PS willen jullie de email wel vallideren