Inwoners Rhenen TEGEN de doorberekening Precariobelasting op drinkwater Vitens

Inwoners van Rhenen! Spreek je middels deze petitie uit tegen deze verkapte belasting waarin gemeente Rhenen (zonder na te denken over consequenties of enige vorm van communicatie tegenover haar inwoners) belasting heft op de drinkwater leidingen van Vitens door haar grondgebied. Een primaire levensbehoefte wordt zo belast en door Vitens aan ons als burgers doorberekend. Uw factuur aan Vitens wordt in deze gemeente (naast nog 6 andere gemeenten) tot zeker 2022 onnodig hoog. Bijna 100 euro per jaar! Principieel is dit een rare gang van zaken.

Laat dus je stem horen EN DEEL in jouw netwerk!!! Niet acceptabel dat dit zonder enige vorm van communicatie zomaar als voldongen feit via je water leverancier kenbaar wordt gemaakt. IMG_20171216_125841_366.jpg

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.