Jan Schuurmans verdient de Hanzeveer

Beste verpleegkundigen (in spé),

Deze petitie is gestart naar aanleiding van het pensioneren van Jan Schuurmans. De heer Schuurmans is sinds de oprichting van de opleiding HBO-V te Groningen in 1979 docent bij de academie.

Op de werkvloer horen stagiairs lovende verhalen over de heer Schuurmans in zijn jongere jaren en tot op heden spreken de studenten vol lof over zijn colleges. Weinig studenten die onder andere zijn lessen over de bevallingen snel zullen vergeten.

Een docent die in zijn carrière al meerdere malen is uitgeroepen tot docent van het jaar. Nu de heer Schuurmans met pensioen gaat, wordt het tijd voor een grootse erkenning van zijn inzet voor de HBO-V inleiding in Groningen. De dean heeft ons gevraagd om met een petitie een steunbetuiging te geven voor de toekenning van de Hanzeveer.

Met het tekenen van deze petitie geef jij steun en de erkenning die Jan Schuurmans toebehoord voor zijn jaren lange inzet en de enthousiasme die hij overdroeg op studenten. Schuurmans onderscheidt zich van de normale docent met zijn enthousiasme en creativiteit in zijn college. Dit zorgde voor duidelijke lesstof die voor een ieder te begrijpen was. Deel de petitie met (oud) studenten van de HBO-V te Groningen en teken hem vooral zelf!

Met vriendelijke groet,

S.V. Cura.