Kermis Zutphen moet blijven in de binnenstad!!

U vind toch ook  dat de kermis in Zutphen moet blijven. En ook in de binnenstad! Voor jongeren zijn er al niet veel activiteiten meer. Elke keer klagen mensen en word alles afgeschaft.. de kermis is iets leuks voor iedereen voor zowel voor de aller jongste en de aller oudste. Iedereen ziet elkaar weer en iedereen heeft lol. Het is al zolang en waarom zouden we het nu dan in 1x af moeten schaffen. Het is 1x in het jaar. Die paar dagen. Er zijn al zoveel aanpassingen gedaan en daarom vind ik het echt onzin dat het weg zou moeten. Mensen komen daar mensen tegen die ze niet vaak spreken, maken nieuwe vrienden. En het vuurwerk waarvoor zelfs de aller kleinste op mogeb blijcen of zelfs wakker gemaakt worden en dan even een rondje in de draaimolen mogen. Mensen die van ver komen soms zelfs op de fiets om naar de kermis te gaan. Er gebeurd daar zoveel moois dat is zonde om te stoppen. En er is al zo weinig in Zutphen wat leuk is voor jong en oud dus laat dit dan op zijn minst bestaan.