KU LEUVEN WIL OPNIEUW GRUWELIJKE DIERPROEVEN MET APEN !

Beste Dierenvrienden ,

Zoals jullie ook wellicht al zullen vernomen hebben wil de KU Leuven opnieuw starten met gruwelijke dierproeven op apen.  Dit kunnen we niet zomaar laten gebeuren , daarom heb ik deze petitie opgestart. Op deze manier hoop ik zoveel mogelijk mensen met het hart op de juiste plaats te kunnen bereiken , ik zorg er voor dat alles bij de juiste instanties zal worden bezorgd !! Wil je ook niet dat apen weer vreselijk zullen lijden in de ijzig kille en doodse laboratoria , teken dan aub deze petitie !! Stuur dit ook door naar familie , vrienden en kennissen . Ik hou jullie via Facebook op de hoogte van het verloop van deze petitie , alvast vriendelijk bedankt !!

Door te tekenen geef ik Daisy van Roeyen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.