La Boutique del Caffe’

Beste Buren,

Wij zijn genoodzaakt u te vragen ons te steunen om “La Boutique del Caffè”, als het aangename familie plekje te behouden om daar elke dag Van te kunnen genieten.

In de komende 10 dagen zullen wij rond om de tafel gaan zitten met een jurist van het stadsdeel Zuid, waarna een definitief besluit zal worden genomen over de toekomst van ons dierbare Boutique. Wij kunnen de zaak namelijk niet meer runnen in dezelfde staat als nun en heaven daroom een Horeca vergunning aangevraagd (geen alcohol, zelfde tijden). De Gemeente wil ons deze echter niet verschaffen in verband met de hoge dichtheid van Horeca in de Pijp.

Als de Jurist negatief beslist dan zullen we de zaak helemaal moeten omgooien en kunt u niet meer genieten van day lekkere bakje koffie, uw cakje of focaccia terwijl u genies van de sfeer in de zaak.

Vanuit het diepste van ons hart vragen wij u, als u deze zaak wilt behounden, deze petitie te tekenen om ons te helpen te vechten om open te blijven. Wij hebben mooie momenten meegemaakt en hebben relaties opgebouwd die tot de dag van vandaag nog bestaan en dat willen wij niet zomaar weggooien. Wij kunnen u ook verzekeren dat u geenhinder zult ondervinden van ons voorbestaan en zullen wij ons best doen om te kunnen blijven genieten van dit mooie stukje Amsterdam. Uw handetekening kan het verschil maken.

Bedankt!

La Boutique del Cafffe