Laat de leuke leidsters van Kibeo Lewedorp niet gaan!!!

TEKEN DE PETITIE!!!

Het zal alle kindjes en ouders niet zijn ontgaan.. Er worden 3 hele leuke leidsters (Sandra, Jolanda en Esther) uit het team van Kibeo Lewedorp  gehaald.  Wij dachten dat Kibeo stond voor vaste en vertrouwde gezichten voor onze kinderen. De juffen zijn verdrietig, de kinderen zijn verdrietig en de ouders staan ook niet te springen.. De kindjes ( lees: en natuurlijk ook de ouders) zijn gewend aan de leuke leidsters en willen helemaal geen andere juf en waarom een team uit elkaar halen als dit goed werkt?

Ben je het hiermee eens laat dan je stem horen want misschien kunnen we met zn alle iets betekenen voor de juffen, de kindjes en de ouders.  Laten we met zn alle proberen de leuke juffen/leidsters te behouden!

Teken de petitie!

De petitielijst kan je vanaf morgen tekenen op Kibeo te Lewedorp... of klik op de link van Facebook en laat daar je stem achter!

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.